Pop skrev:vissa tar och gör det så enkelt som möjligt, som den säljaren visade sig göra. tråkigt! det finns vissa hos oss yngre som fortfarande håller ordet när vi lovar något, sen av vi är färre än förr i tiden, lätt att gömma sig bakom mail och inte ta konsekvenser av sitt handlande. och folk är väl mer avtrubbade och får inte lika lätt dåligt samvete som förr
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sånt där är tråkigt! Har vi lovat att sälja till någon så spelar det ingen roll om någon annan kommer och viftar med fler sedlar eller en enklare lösning på frakt osv. Ett avtal ska hållas <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det andra som är tråkigt är att moppen fortfarande står till salu,
Min bror har plötsligt kommit på att börja åka moppe, vill ha en sådan som han hade som grabb, så han vet inte så mycket om moppehandel, och blev väl lite konfunderad. men vi ska försöka att tillsammans hitta något bra <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det kommer altid finnas folk som ser pengar och kan haka på vilken
trend som helst bara det finns möjlighet gör pengar på andras bekostnad.
Många fina mopeder/bilar slaktas för dem genererar mer i plånboken i delar än hela.Och det som var osäljbart förr har fått namnet "Patina" idag och säljer smör. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag funderade lite var jag skulle lägga den här länken, men eftersom det var lite av varje på den här auktionen så fick det bli här.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->pågrund av Å'et, engelska forum brukar inte acceptera åäö, medans webbläsare nuförtiden gör det, bara något år sedan det vart godkänt att ha sånt <!-- </EdIndex> --></div>
alf-johan skrev:då hade mannen plötsligt sålt den till någon
Lagom skoj det där, skulle köpa en bil en gång och ringde en extra gång till honom å skulle säga att jag är där om 45 minuter men då hade han precis sålt den till någon annan.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I går kom min lillebror Ove (71) och hämtade min ställning till mc transport, och for till Karlskoga och kom hem med en Tomos Trip , Riktigt fin moppe för 5000:- <!-- </EdIndex> --></div>
alf-johan skrev:I går kom min lillebror Ove (71) och hämtade min ställning till mc transport, och for till Karlskoga och kom hem med en Tomos Trip , Riktigt fin moppe för 5000:-
vem hade en sån i Karlskoga?? <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
alf-johan skrev:Grabbar idag är det många som har ont i håret
Jag hade faktiskt inte det när jag vaknade, men när frun sa att jag skulle byta hjul på både hennes och svärmors bil i dag.... ja, då fick jag ont <!-- </EdIndex> --></div>