husqvarna 4132. nytt inköp!

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
kreidlertm

husqvarna 4132. nytt inköp!

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->införskaffade en husqvarna lyx för ett par dagar sedan... hade inga större förhoppningar men...kan vara den bekvämaste moppen jag haft !! och vilken trevlig motor( äggmotorn!) det är nästan så att man överväger att åka orginal!! den går skitbra och helt enligt reklamen pigg och fin! grovt patinerad såklart !! <!-- </EdIndex> --></div>
marcus1985

Inlägg av marcus1985 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->bild? <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->visst kan jag skaka fram en bild men den är inte mycket att se just nu utan det kommer nog lite längre fram när jag satt dit alla småprylar igen!! <!-- </EdIndex> --></div>
marcus1985

Inlägg av marcus1985 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Okey. Är det ner-plockad i delar eller? <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->köpt av en yngling som plockat av tank och kåpor coh målart om...tyvärr , men vi får se om jag kan återställa den till og lacken! så jag lär plocka av båda hjulen för att kunna återställa mopeden till ursprungligt skick!! framskärm och kedjeskydd ska tillbaka mm mm ,och lite justering och service ska den få.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
kreidlertm skrev: och lite justering och service ska den få..
90cc Håånda måtår :hmm: <!-- </EdIndex> --></div>
kreidlertm

Inlägg av kreidlertm »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nja jag brukar vara nöjd med orginalmotorn i ca 8 km sen sitter jag och lider hela vägen hem... yz/zundapp kanske..har dåligt med kapskivor... vi får se.. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar