F50GXL

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Redigera Film

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm...försökte redigera film...första gången.. :? De gick inte som jag tänkte då ljudet haltar för mycket... :x

Nån som vet nåt lite bra gratis Movie maker program som är enkelt å bra för en ny börjare på detta som jag är... :!:

http://www.youtube.com/watch?v=e6fJQYNmWXc

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/e6fJQYNmWXc"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/e6fJQYNmWXc" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har du ökat hastigheten på filmklippet? Ser lite konstigt ut!

Bra gratis filmredigeringsprogram är det dålig av. Om du inte är allt för laglydig går det att "köpa" lite bättre saker på Thepiratebay. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Prova att ta hem Intellistudio som i regel följer med samsung produkter. Ett enkelt och bra program att använda, enda kruxet är att välja rätt format när du sparar filmen. Bäst för YouTube är MP4 (HD-format) förutsatt att du filmat i HD eller så kan du välja WMA-format.

Har själv inte laddat ner det härifrån så jag vet inte vilken version det är och om det funkar.

http://www.egydown.com/gx/samsung+intelli+studio+download+free.html <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men NU DÅ Kenneth :lol: På den filmen går det lätt 130 knyck :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
selma
Forumsponsor

Inlägg av selma »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:hmm: är det här som kallas tangentbords trimmning :lol: :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
selma skrev::hmm: är det här som kallas tangentbords trimmning :lol: :lol: :lol:
:D :D ska man trimma med tangentbordet så kan ja nog vrida ur runt 15hk och en fart över 100 på min F50. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Milda makter! :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hahaha....då skulle ni sett första försöket att redigera filmen....Då går det heheh minst 150km förbi Stopp skyllten....
med 90graders sväng utan problem....det kallas väghållning...***L***.... staff_gemini-1.gif staff_gemini-1.gif

Nää allt blev helt fel...filmen går för fort....dess utom fortare när det går skakta....ljud offside....mm´... :?

Jag vill klippa bort början & lite på slutet av filmen...men ni såg att jag även kan tangentbords trimma.....
Fast jag gjorde inget bara klippte bort starten å kapade slutet lite...resten fixade programet..ImTOO Movie Maker 6... 8)

Även provat Windows Moviemaker...men va segt....fick inte ens igång filmen där...gav upp.... :cry:

Tack för tippset Raketis....ska testa...Intellistudio... slider_thankyou.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Mopedställning till bilen

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Trött på att jämt behöva släpvagn så fort man ska ha moppen med sig..... :cry:
Så gjort slag i saken att göra en mopedställning till bilen.... :D

Först skaffar man ett Kitt...... :lol:
mopedhallar_kitt.JPG
Sen är det bara börja konsturera, fundera & mäta..... 8)
mopedhallar_tillverkn..JPG
.
.
Fäste.JPG
Prov montage på bilen, skall sätta dit ett stöd rakt upp i fram kant på bågen.
Allt stämde inte genast fick justera fäste för dragkrocken...annars precis som jag tänkt ut...**L**..
mopedhallar_pa_bil.JPG
Och till slut hänger mopeden snyggt där bak....nu kan jag sjunga hon sitter bra där bak...med Kenneth & the Knutters..[motorbike]
mopedhallar_moppe_pa_bil.JPG
<!-- </EdIndex> --></div>
Senast redigerad av billykid den 15 dec 2016, 13:04, redigerad totalt 1 gång.
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du har skaffat Personlig Nummerplåt noterar jag... :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt snyggt! Jag har funderat några gånger att lösa något liknande men har inte kommit längre än så.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Re: Mopedställning till bilen

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[quote="billykid"]Trött på att jämt behöva släpvagn så fort man ska ha moppen med sig..... :cry:
Så gjort slag i saken att göra en mopedställning till bilen.... :D

Och till slut hänger mopeden snyggt där bak....nu kan jag sjunga hon sitter bra där bak...med Kenneth & the Knutters..[motorbike]
Bild[/quote

VILL HA EN SÅN :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
mactun

Inlägg av mactun »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->letade precis upp en sån här i gömmorna i förmiddags som jag tänkte ha min golden champ på så lite komiskt att se ditt bygge när man kommer hem <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en lika dan , som man kan köra både Crossar och moppar på :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Hasse skrev:Du har skaffat Personlig Nummerplåt noterar jag... :D
tangentborsd tirmma bilen med :wink:

nu blir du ju tvungen att hänga en nummerplåt på moppen
annars fint byggt <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar