Allt för få när man letar bilar på Blocket iaf känns det som, att köpa nyare bil utan kula så kommer det ju att kosta en förmögenhet att köpa efteråt. Har drag på några av mina bilar iaf som tur är. mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>Raketaren skrev: undrar hur många bilar det säljs i sverige med dragfäste på..![]()
Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Please consider the environment before printing this message.
- Lasse väss
- Forumsponsor
Jag säljer nog drag till 95% av dom medelstora - stora bilarna, och till ca 50 - 60% av dom mindre (Motorvärmare till ca 99% av alla bilarna) <!-- </EdIndex> --></div>Patrik skrev:Allt för få när man letar bilar på Blocket iaf känns det som, att köpa nyare bil utan kula så kommer det ju att kosta en förmögenhet att köpa efteråt. Har drag på några av mina bilar iaf som tur är. mvh PatrikRaketaren skrev: undrar hur många bilar det säljs i sverige med dragfäste på..![]()
mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Ok se där ja. Min har jag 5kW bränsledriven värmare i men har köpt till en Calix elektrisk värmare också, kan vara bra att ha när det finns tillgång till gratis eluttag.Lasse väss skrev:
Jag säljer nog drag till 95% av dom medelstora - stora bilarna, och till ca 50 - 60% av dom mindre (Motorvärmare till ca 99% av alla bilarna)

Please consider the environment before printing this message.
<!-- </EdIndex> --></div>
Kanske vore idé att köpa en elbil och ladda den gratis....Patrik skrev:kan vara bra att ha när det finns tillgång till gratis eluttag.Lasse väss skrev:
Jag säljer nog drag till 95% av dom medelstora - stora bilarna, och till ca 50 - 60% av dom mindre (Motorvärmare till ca 99% av alla bilarna)mvh Patrik

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Ja det är ju inte kul. Själv sitter jag uppe med ryggvärk och skriver lite på "raketbloggen". <!-- </EdIndex> --></div>bigge skrev:säger bara sömnlösa nätter å för mycket å tänka påRaketsport skrev:Skönt att se att det inte bara är jag som är uppe på natten, 4 stycken är vi nu 01:42.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Just skriver jag om besöket hos Jim Lundberg, hoppas kunna publicera inatt. <!-- </EdIndex> --></div>
Ja det är nytt. Tänkte använda den sidan att berätta om resor och träffar vi varit på. Alla är ju inte med på forumet och kan inte se bilderna där så det kändes bättre att lägga upp det hemsidan.bigge skrev:neRaketsport skrev:
Ja det är ju inte kul. Själv sitter jag uppe med ryggvärk och skriver lite på "raketbloggen".ajaj ryggen e inte rolig hoppas den blir bra
jaa såg de förut är de nytt?
Just skriver jag om besöket hos Jim Lundberg, hoppas kunna publicera inatt. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
<!-- </EdIndex> --></div>
då har ja nått å göra i mon ocksåRaketsport skrev:Ja det är nytt. Tänkte använda den sidan att berätta om resor och träffar vi varit på. Alla är ju inte med på forumet och kan inte se bilderna där så det kändes bättre att lägga upp det hemsidan.bigge skrev:neRaketsport skrev:
Ja det är ju inte kul. Själv sitter jag uppe med ryggvärk och skriver lite på "raketbloggen".ajaj ryggen e inte rolig hoppas den blir bra
jaa såg de förut är de nytt?
Just skriver jag om besöket hos Jim Lundberg, hoppas kunna publicera inatt.

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man ska aldrig börja med nåt på natten! TÄnkte ställa ventilerna lite snabbt på Amazonen, går ju snabbt, men nädå, 4st ställskruvar gick av, 3 när jag lossade på muttern. Känns som att det är tur att dom inte farit när man kört. Det värsta är ju att jag fick ta loss vippbryggan 4 gånger eftersom en gick ju av, lossade o bytte, sen nästa o.s.v. Nu blir det sängen iallafall. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: