<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då har man vart på muskö och hämta ett f50 objekt!
Det kommer bilder när jag lär mig hur man får in bilderna på forumet! Haha
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har lagt in bilden nu och ändrat i rubriken för att folk ska förstå att det finns bild (hoppas det är ok annars kan du ta bort det genom att välja att ändra ditt inlägg)
Raketsport skrev:Har lagt in bilden nu och ändrat i rubriken för att folk ska förstå att det finns bild (hoppas det är ok annars kan du ta bort det genom att välja att ändra ditt inlägg)
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> --> http://imageshack.us/photo/my-images/189/f50006.jpg/
slipade och spaklade svingen, sen målade jag den och skulle kolla ut rätt färg till ram,sving osv, hittade en riktigt bra färg ! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då har man slipat ner hela ramen. Ska kolla up hur jag ska ha fotpinnarna ikväll samt försöka grundmåla ramen! Kommer bilder när jag lär mig! Haha <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt skrev:Mitt virusprg reagerade på din länk
Konstigt!!
Många program reagerar på Imageshack, detta pga all reklam och att det är risk för virus. Sällan något att oroa sig för. Installera ett adblock gratisprogram till din webläsaren så slipper du utländskreklam och virusvarningar. <!-- </EdIndex> --></div>