Classic motor Tjolöholm 20/5-12

Tipsa om rallyn, träffar, marknader m.m.
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator

Inlägg av Lolalola »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har precis fått fatt på en fribiljett så jag tar väl moppen dit som vanligt. Jag kommer aldrig mera att ta veteranbil dit ner, inte sen det året då "finbilsparkeringen" var borttagen och jag tvingades ut på en vattensjuk åker och fick stå bakom en lerig Pantera och bredvid en stackars Lotus. Dessutom så är det ju skönt att slippa sitta timmevis i kö. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Lolalola skrev:Jag har precis fått fatt på en fribiljett så jag tar väl moppen dit som vanligt. Jag kommer aldrig mera att ta veteranbil dit ner, inte sen det året då "finbilsparkeringen" var borttagen och jag tvingades ut på en vattensjuk åker och fick stå bakom en lerig Pantera och bredvid en stackars Lotus. Dessutom så är det ju skönt att slippa sitta timmevis i kö.
rullar ner tidigt på morgonen och undviker kö. skall in på utställar området med bilen! så någon lerig åker blir det inte för min del!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator

Inlägg av Lolalola »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hade också vissa funderingar på att ställa ut eftersom jag märkligt nog blev ombedd men jag får inte färdigt bilen till dess. Det hade fått bli trailer i så fall och det är det ju inte värt. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Lolalola skrev:Jag hade också vissa funderingar på att ställa ut eftersom jag märkligt nog blev ombedd men jag får inte färdigt bilen till dess. Det hade fått bli trailer i så fall och det är det ju inte värt.
nej trailer e ju inge skoj direkt. men ser du mig med familj vid en beige vauxhall så kom o säg hej!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator

Inlägg av Lolalola »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag såg din bil förra året men just då var där tomt. :) <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Lolalola skrev:Jag såg din bil förra året men just då var där tomt. :)
okej ja finns på 073-8323649 om du vill höra av dig!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
SM6WXA
Kontakt:

Tjolöholm 20 maj.

Inlägg av SM6WXA »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Cylinderloppets Mopedklubb är på plats.

http://mopedklubb.forum24.se/index.php?mforum=mopedklubb

http://cylinderloppet.zoomin.se/index.html <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->då är bilen mer eller mindre putsad och klar för södagens tur söderut.

Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Dan L

Inlägg av Dan L »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Oj Va fin Vauxhall , Skojigt nummer på den
, Kanske en BATMOBILE :wink:

Idag har jag delvis slutmonterat en Suzuki K50 som kanske får följa med om vädret blir kanonfint :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Min första moppe RAKET -> http://cylinderloppet.zoomin.se/P3244400

Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
NiklasHögberg

Dan L skrev:Oj Va fin Vauxhall , Skojigt nummer på den

Idag har jag delvis slutmonterat en Suzuki K50 som kanske får följa med om vädret blir kanonfint :wink:
tackar tackar, ja e ganska nöjd med skicket då den är orenoverad och har originallacken kvar. reg numret e lite skoj ja. men ja har även originalplåtarna kvar som är emaljerade på kraftig plåt. dåhette Bilen PA15134 vill ja minnas. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fin. Men på tal om nummer, skaffa en ny skylt och montera en råstfri plåt bakom. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

NiklasHögberg skrev:

Idag har jag delvis slutmonterat en Suzuki K50 som kanske får följa med om vädret blir kanonfint :wink:
tackar tackar, ja e ganska nöjd med skicket då den är orenoverad och har originallacken kvar. reg numret e lite skoj ja. men ja har även originalplåtarna kvar som är emaljerade på kraftig plåt. dåhette Bilen PA15134 vill ja minnas.
Betala och få det numret och tryck på plåten som du har <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Conrad Engström skrev:Fin. Men på tal om nummer, skaffa en ny skylt och montera en råstfri plåt bakom.
varför ska ja göra det för?? de nya plåtarna e ju fula. inte vill ja ha ngt kritvitt fult skit på bilen. de som j har nu har suttit sedan 1973 ock skall absolut ej bort. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg

S_Compakt skrev:
NiklasHögberg skrev:

tackar tackar, ja e ganska nöjd med skicket då den är orenoverad och har originallacken kvar. reg numret e lite skoj ja. men ja har även originalplåtarna kvar som är emaljerade på kraftig plåt. dåhette Bilen PA15134 vill ja minnas.
Betala och få det numret och tryck på plåten som du har
har inte riktigt ekonomi för att skaffa personlig skylt. samt att de originalplåtarna inte reflekterar de minsta så de e nog ej godkända! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Dan L

Inlägg av Dan L »

NiklasHögberg skrev:
S_Compakt skrev:
NiklasHögberg skrev:

Betala och få det numret och tryck på plåten som du har
har inte riktigt ekonomi för att skaffa personlig skylt. samt att de originalplåtarna inte reflekterar de minsta så de e nog ej godkända!
:wink:

Ha det som det är , skittufft med BAT på bilen ,
Jag hade en 3 hjulig MC bil som hade CAR som regnummer

:wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Min första moppe RAKET -> http://cylinderloppet.zoomin.se/P3244400

Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
Skriv svar