ZEb skrev:Idag har jag inga bilder att bjussa på, men kan däremot säga att det enda som återstår i dagsläget är lite jobb med reglage, el, wirar och fotpinnar
Snart dax att rida in den vilda mustangen då....
Yes! Det blir nog till veckan Fast jag provkörde några repor innan jag plockade isär den för lack! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Under Kilafors Moppelopp stod en lokal handlare vid starten och sålde mopeder, hjälmar och delar etc...
Jag fyndade detta Cuppinistyre. Funderar om jag ska ha det på Mussen eller om det ser fel ut?
Inget fel på modellen på styret som sitter där nu heller, men det dåliga skicket syns mer sedan lacken blev blank.
Tror jag monterar detta istället och kollar hur det ser ut!
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack tack Å du Alf-Johan, det är faktiskt hästar i guldram på tanken
Nu är den så pass färdig att jag försäkrade den och körde hem den från jobbet (ca: 25km) Och har sedan åkt ett par mil under eftermiddagen
Här en liten film: http://www.youtube.com/watch?v=i7RlaF7lSf0
Tack tack Men så har det tagit hela vintern åxå Nu återstår lite småpyssel. 17/45 i drevning exempelvis ska jag nog ändra lite på, för det var ingen höjdare... Gasar man på i 50 knyck får man hålla i sej i styret. Vid 70 så skriker den som en stucken gris, å sen går den nog inte så mycket fortare...
Man får väl köra in, och sedan exprimentera lite
Inom några dagar borde jag få fram en film när jag åker på den åxå!
Ser i övrigt fram emot att släpa med eländet till Mellsta! <!-- </EdIndex> --></div>
Tack Den stjäl uppmärksamhet om inte annat Smaken är ju som baken, men jag gillar lite "hot rod show" och 60-70-talsstil
Nu hoppar jag direkt på nästa projekt som är nåt heeelt annat, men ändå en moped det åxå! ...eller ja, nästan en moped iaf! En gammal cykel med nån slags konstig fjädrande framgaffel och Vicky påhängsmotor <!-- </EdIndex> --></div>