Skärm fundering.
Skärm fundering.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dags att göra sissta rycket inför sommaren.
Så skärm är ett måste då man är trött på gegga och vatten över hela ryggen.
Men då resten av moppen är custom byggd så vill man att skärmen ska följa i samma fotspår.
Så skulle behöva lite hjälp med att lista ut hur man mäter för att veta vilken skärm man ska leta efter.
Vill ha den ca 2-3 cm från däcket.
Men hur mäter man så man får rätt skärm?? <!-- </EdIndex> --></div>
Så skärm är ett måste då man är trött på gegga och vatten över hela ryggen.
Men då resten av moppen är custom byggd så vill man att skärmen ska följa i samma fotspår.
Så skulle behöva lite hjälp med att lista ut hur man mäter för att veta vilken skärm man ska leta efter.
Vill ha den ca 2-3 cm från däcket.
Men hur mäter man så man får rätt skärm?? <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vore ju en fördel att veta vad du utgått ifrån för något när du customiserat ditt eget åk. Så finns ju en chans att vi här på forumet kan föreslå en lämplig skärm, att utgå ifrån för vidare ombyggnad <!-- </EdIndex> --></div>
Har inte vettet att sluta med moppar.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Självklart är ju en bild bättre..
Men inte tänkte jag på det när jag postade..
Bilden kommer här då...

Dock är några saker ändrade idag.
Har inte kvar avgasröret (odämpad rör gör en döv
)
Styret något omgjort.
Tanklock bytt...
Skärmar ska byggas både fram och bak..
Den handknackade skärmen i fram ska få agera fäste för den nya..
Pluss poäng till den som kan identifiera hur många olika mopeder som släppt delar.. heheh <!-- </EdIndex> --></div>
Men inte tänkte jag på det när jag postade..
Bilden kommer här då...

Dock är några saker ändrade idag.
Har inte kvar avgasröret (odämpad rör gör en döv

Styret något omgjort.
Tanklock bytt...
Skärmar ska byggas både fram och bak..
Den handknackade skärmen i fram ska få agera fäste för den nya..
Pluss poäng till den som kan identifiera hur många olika mopeder som släppt delar.. heheh <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Kontakt:
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
kör när det inte regnar, det är lämpligast så. jag hade själv en 2000 som jag körde utan skärmar på, men min är vardagsåk och ibland så öppnar helvetet till himlen sig och börjar pissa ner. men har ingen skärm fram ännu, funkar helt okej även om det regnar, undviker värsta vattenpölarna <!-- </EdIndex> --></div>
har du sett hur stora dom skärmarna är? riktigt vulgära, tycker inte ens dom gör sig bra på 2000 original. följer ju inte hjulet någonstans...bigge skrev:fram kanske en 2000 skärmå bak något hemma smidet som liknar den du har fram nu fast lite längre så den går från sving till topp på hjulet??
kör när det inte regnar, det är lämpligast så. jag hade själv en 2000 som jag körde utan skärmar på, men min är vardagsåk och ibland så öppnar helvetet till himlen sig och börjar pissa ner. men har ingen skärm fram ännu, funkar helt okej även om det regnar, undviker värsta vattenpölarna <!-- </EdIndex> --></div>