Rexoped Crossline -55

Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->De va ju synd att man inte varit inne på forumet ett tag.... Skulle inte tvekat en sekund utan köpt den direkt. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja alla är vi ju olika men jag har svårt att förstå varför man ska vara hemlig om man köpt dittan eller dattan..
på ena kategorin finns det trådar där man berättar vitt å brett om sitt nyaste köp.
å på andra smyger man hemligt omkring va tror dom..? att man ska skicka avundsjuka hatbrev eller :roll:
jajja grattis till köpet! vem du nu än är du hemlige
från den hemlige dolda forumanvändaren. som gladeligen visar sin nya köp oregonian_congratulations.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nja, så hemlig verkar inte din kollega vara.

(Visslar ju lite misstänksamt tidigare i tråden! ) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:Ja alla är vi ju olika men jag har svårt att förstå varför man ska vara hemlig om man köpt dittan eller dattan..
på ena kategorin finns det trådar där man berättar vitt å brett om sitt nyaste köp.
å på andra smyger man hemligt omkring va tror dom..? att man ska skicka avundsjuka hatbrev eller :roll:
från den hemlige dolda forumanvändaren. som gladeligen visar sin nya köp oregonian_congratulations.gif
Nu vet jag inte vad du tänker med :lol: Det framgår väl ganska tydligt vem som var först/köpte den, (Inte likt dig att komma med sådana här kommentarer :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

fatchance skrev:Nja, så hemlig verkar inte din kollega vara.

(Visslar ju lite misstänksamt tidigare i tråden! )

du är en uppmärksam kille du Stefan... :wink: du har ju rätt i din misstanke...inte katten ska jag va hemlig längre...kunde inte låta bli att köpa skönheten... 8) Rexopeden hammnar i örnsköldsvik..den blir ju en utmärkt kompis till min La-strada.. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nänä jag är inte avundsjuk staff_italiamac_fastidioso.gif <!-- </EdIndex> --></div>
umekille

Inlägg av umekille »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kommer på besök snart och skall bli skoj
om jag får fota den bredvid min falcon någon
gång i sommar. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fatchance
Forumsponsor
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketaren > Yepp, ser det mesta! Brukar f.ö kallas för falköga! (eller var det sillöga.. :? )

Skit samma, är glad att moppen kom i rätta händer! :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
umekille

Inlägg av umekille »

fatchance skrev:Raketaren > Yepp, ser det mesta! Brukar f.ö kallas för falköga! (eller var det sillöga.. :? )

Skit samma, är glad att moppen kom i rätta händer! :wink:
Bättre det än bli kallad "Brunöga" :mutt: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

Lasse väss skrev:
dr.novolette skrev:Ja alla är vi ju olika men jag har svårt att förstå varför man ska vara hemlig om man köpt dittan eller dattan..
från den hemlige dolda forumanvändaren. som gladeligen visar sin nya köp oregonian_congratulations.gif
Nu vet jag inte vad du tänker med :lol: Det framgår väl ganska tydligt vem som var först/köpte den, (Inte likt dig att komma med sådana här kommentarer :roll:
Bild <-- ja den där killen har attitydproblem... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Undrar vem som köpte den där MatsA s Rusch :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->haha jo nog tyckte jag det var aningens misstänt med den visslande gubben.. Men jag räknade helt bort honom kändes lite väl tvetydigt eftersom Rocketman kl 19:41 skrev följande: "Jodå det suger verkligen i vill ha tarmen... men slanten för åket finns ju inte just nu.."
Å redan kl 18:28 fanns tydligen slanten :D
Jag skulle själv lära mig den snabba tekniken att fixa fram pengar. haha.
Attitydproblem tant zappa? nono inte denne Bild
man inte..ibland e du svår.. så svår... zappa inte kasta sten i kuvös :wink:
men men hur som helst.. Mången grattis till fyndet! Rätt moped på rätt plats en riktigt skoj hoj!
Hoppas jag får titta förbi å beskåda skönheten ngn gång! (jag tar med mig fikabröd tumstock, skjutmått å ett skissblock :wink: ) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

dr.novolette skrev:haha jo nog tyckte jag det var aningens misstänt med den visslande gubben.. Men jag räknade helt bort honom kändes lite väl tvetydigt eftersom Rocketman kl 19:41 skrev följande: "Jodå det suger verkligen i vill ha tarmen... men slanten för åket finns ju inte just nu.."
Å redan kl 18:28 fanns tydligen slanten :D
Jag skulle själv lära mig den snabba tekniken att fixa fram pengar. haha.
Attitydproblem tant zappa? nono inte denne Bild
man inte..ibland e du svår.. så svår... zappa inte kasta sten i kuvös :wink:
men men hur som helst.. Mången grattis till fyndet! Rätt moped på rätt plats en riktigt skoj hoj!
Hoppas jag får titta förbi å beskåda skönheten ngn gång! (jag tar med mig
fikabröd tumstock, skjutmått å ett skissblock :wink: )

Jo Dr knepet med pengen var ju en prioritering...nu får jag helt enkelt låta bli annat jag tänkt göra får ju leva lågt ett tag så att säga, men den smällen får jag ju ta nu då eftersom suget efter den moppen blev för stort.. :) dessutom forstog jag ju att jag måste vara snabb om jag verkligen ville ha den.. men snetrean kommer nog att få vila ett tag nu...eftersom jag behöver köpa en del bromsdelar dit..bl.a. huvudbromscylindern..

kommer j oxå att aveckla en moped ur samlingen, Raketsport har första king på den så den kommer ju inte ut under säljes förrän dom bestämt sig.. :wink:

dessutom hoppas jag ju på att få sälja skoda pickupen inom en snar framtid å då reder det sig nog igen.. :) tyckte ju den moppen var värt att leva *fattigt* för ett tag ,dessutom ville ju Lady-lastrada ha en äldre väninna i garaget.. [flirt]

självklart är du välkommen å hälsa på Doc, :wink: fikabröd å kaffe finns oxå 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Skriv svar