Är väldigt förtjust i Racing, det var min första moped, hade en till senare också. Skulle vilja ha en nu också, men det är ju såna fantasipriser på dom <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:lol: Klart att denna läskande racingbild skulle komma fram - ser ut som
dom 2 från vänster är de vuxna i samlingen och den ute te höger har nått
valpigt utseende, lite barnsligt liten eller bara liten <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen skrev: Klart att denna läskande racingbild skulle komma fram - ser ut som
dom 2 från vänster är de vuxna i samlingen och den ute te höger har nått
valpigt utseende, lite barnsligt liten eller bara liten
Jo, "valpen" är en 76:a så nog ser den lite spinkigare ut med sin mindre tank än de andra på bilden.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I bakgrunden den blåe ser ut att vara en svensk -76, den röde en tysk/österrikisk -71 med "doppelauspuff", den vinröde en lika utrikisk M50SE, men fläktkylt??
Personligen tycker jag den klarröda är snyggast <!-- </EdIndex> --></div>
Patrik '83. Livin' for speed!
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
Puchen skrev:I bakgrunden den blåe ser ut att vara en svensk -76, den röde en tysk/österrikisk -71 med "doppelauspuff", den vinröde en lika utrikisk M50SE, men fläktkylt??
Jo, den blå är ju min 76:a, de andra är mycket riktigt utrikiska fast de kommer från Norge.
Puchen skrev:
Personligen tycker jag den klarröda är snyggast
Jo dom är ju inte så dumma, klurade allt på att lacka om min röda i orange eller så men behåller nog den i rött ändå.
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Puchen skrev:I bakgrunden den blåe ser ut att vara en svensk -76, den röde en tysk/österrikisk -71 med "doppelauspuff", den vinröde en lika utrikisk M50SE, men fläktkylt??
Jo, den blå är ju min 76:a, de andra är mycket riktigt utrikiska fast de kommer från Norge.
Puchen skrev:
Personligen tycker jag den klarröda är snyggast