<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fåd Ärligt talat så har jag ingen aning, har inte haft problem med just det på min så jag har aldrig kollat hur man gör.
Men kolla med Rösebäcken Tel 054- 844105 dom vet garanterat hur du ska göra. Har haft mycket kontakt med dom och har alltid blivit bra bemött.
Ledsen att jag inte kunde hjälpa dej mer, men fråga gärna om du har fler problem så kanske jag kan hjälpa dej lite bättre.
Lycka till. <!-- </EdIndex> --></div>
Forshaga shopper. Påbörjad renovering
-
- Kontakt:
tack!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Tack så jätte mycket! Ringde företaget och nu verkar det som att de kommer hjälpa mig med allt! Du är guld bror! <!-- </EdIndex> --></div>Sherwood skrev:jumbojetson Har du kollat att brytare, kol och kondensator är hela. Kan vara så enkelt att någonting har passerat bäst före datumet
Jag har den enklare snörstarten på min, men hade stått länge då jag köpte den. Kondensatorn och brytaren gav upp efter att jag kört ett par mil, antagligen just för att den stått oanvänd ett bra tag.
Kolla med Rösebäcken dom har i princip allt till shoppern.
http://rosebackenscykelomotor.se/delar/del020.htm#Sida%2032
Sen när du får igång den kan det vara bra att byta olja i växellådan speciellt om den stått still en längre period. Ska vara 2,5dl automatlådeolja ( viktigt att ha rätt olja ) Jag kör med OK/Q8 Dextron 3 vilket fungerar utmärkt på min.
Lycka till och tveka inte att fråga om det är något mer
-
- Kontakt:
elschema
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har du eventuelt tillgång till elschemat för den med elstart? Har letat mycket efter det men icke funnit något. Tack på förhand
<!-- </EdIndex> --></div>