Körde om när han saktat ner lite.. <!-- </EdIndex> --></div>pangerva skrev:
Och vad gjorde du då?
off topic tråden
- SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Ja, hade de hängt ner på backen så hade jag nog kört fram å ställt mig på dom så kanske han lärt sig å koppla rätt nästa gång.SachsMekarn skrev:Men det var ju duktigt gjort att linda upp kablarna runt handtaget i alla fall...

Please consider the environment before printing this message.
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Lasse väss
- Forumsponsor
Pilot från Örestens flygklubb dog i krasch
Älvsborg 22 maj 18:32
Den 77-årig pilot som dog när hans ultralätta flygplan kraschade i Mora på tisdagen var medlem i Örestens flygklubb i Mark.
Olyckan inträffade vid lunchtid, då planet gick i spinn och störtade rakt ned i en villaträdgård. Mannen klämdes fast och avled av sina skador.
Mannen var hemmahörande i Västra Frölunda och på väg till Vilhelmina när haveriet inträffade, uppger SR P4 Sjuhärad. <!-- </EdIndex> --></div>
Inte alls bra vad jag läste:Wiklund skrev:hur gick det med piloten??
Pilot från Örestens flygklubb dog i krasch
Älvsborg 22 maj 18:32
Den 77-årig pilot som dog när hans ultralätta flygplan kraschade i Mora på tisdagen var medlem i Örestens flygklubb i Mark.
Olyckan inträffade vid lunchtid, då planet gick i spinn och störtade rakt ned i en villaträdgård. Mannen klämdes fast och avled av sina skador.
Mannen var hemmahörande i Västra Frölunda och på väg till Vilhelmina när haveriet inträffade, uppger SR P4 Sjuhärad. <!-- </EdIndex> --></div>
Lite ljummet var det så man blev allt lite blank i pannan:

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Här var det dags för andra gången härom dagen och igår klippte jag gräsmattan vid fruktträden och buskarna för första gången i år, det var 15-20cm långt.Raketsport skrev: Snart är det dags för första
Lite ljummet var det så man blev allt lite blank i pannan:

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Så fruktansvärt tragiskt och vilken chock för din bekante <!-- </EdIndex> --></div>
Herregud!Lasse väss skrev:En bekant fick oväntat besök i gårLasses granne klippte gräset med hörselkåpor på och märkte ingenting... plötsligt så var det ett litet plan där.
Så fruktansvärt tragiskt och vilken chock för din bekante <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
har redan klippt 5ggr i år. växer ju som fan ju 
fast nu ska jag ta moppen till kss o filma magen. ska tydligen vara en upplevelse o svälja den där slangen
<!-- </EdIndex> --></div>
snart daxRaketsport skrev:Äntligen börjar det bli värme och sol. Grundade räcket på rampen och altanen idag och så kom familjen och krattade lite
Snart är det dags för första

fast nu ska jag ta moppen till kss o filma magen. ska tydligen vara en upplevelse o svälja den där slangen

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Det är inte så farligt bara de kommit förbi svalget. Lycka till och hoppas att magen är frisk också. <!-- </EdIndex> --></div>a@westman skrev:
fast nu ska jag ta moppen till kss o filma magen. ska tydligen vara en upplevelse o svälja den där slangen![]()
![]()
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson