NOS bromssköldar till Crescent 50ss 1228 på Tradera.

wrooom

NOS bromssköldar till Crescent 50ss 1228 på Tradera.

Inlägg av wrooom »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lägger ut lite NOS delar på tradera och tänkte ge en heads up här.
Har kommit över 60 kg med NOS godis,mycket till MCB så om intresse visas så åker det ut nu under våren.

Heter wrooom på tradera.
:) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Re: NOS bromssköldar till Crescent 50ss 1228 på Tradera.

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
wrooom skrev:Lägger ut lite NOS delar på tradera och tänkte ge en heads up här.
Har kommit över 60 kg med NOS godis,mycket till MCB så om intresse visas så åker det ut nu under våren.

Heter wrooom på tradera.
:)
Om jag skulle haft grejorna så skulle jag först ha erbjudit oss forummedlemmar att köpa , sen lagt ut det som blev över på tradera

Du menar alltså om du har nåt nån här är intresserad av så ska vi säga det och sen köpa det av dig på tradera? <!-- </EdIndex> --></div>
Ordförande i Hallstamoppers :D
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor

Re: NOS bromssköldar till Crescent 50ss 1228 på Tradera.

Inlägg av JanneL »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
wrooom skrev:Lägger ut lite NOS delar på tradera och tänkte ge en heads up här.

Heter wrooom på tradera.
:)
du heter väl "wrooom25" :?: :?: <!-- </EdIndex> --></div>
wrooom

Inlägg av wrooom »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jupp heter wrooom25, och meningen är inte att allt ska ut på tradyra utan just dessa två bromsköldar är ju verkligen guld till en 50ss så det hade varit skit om nån här missar dom.

har massor med tändspolar och brytare och magurahandtag men har inte hunnit gått igenom allt men det är godis då allt är NOS och det som är MCB ska helst ut är på detta forum <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kollade och många fina och svårfunna NOS grejer där... thumb_up

Rekommenderat auktionsavslut kvällar 19-22 och särskilt söndagkvällar. Det är vad jag tror på i.a.f. <!-- </EdIndex> --></div>
wrooom

Inlägg av wrooom »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har ett tiotal av de där smådelarna till Maguras växelhandtag sen är det massor med hjulaxlar och lagerskålar både in och utvändiga och ett tjugotal Huret mätardrivningar,lägger upp bilder vad det lider. :) <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hjulaxlar M11x1 samt konor och hjulmuttrar till dito är intressant.

Jag har nyligen renoverat en monarped åt en där det var dåligt. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar