<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det någon som har tips om vart man kan köpa eller något annat man kan använda som nit till kopplingsarmen på sachsen.
mvh TTURE <!-- </EdIndex> --></div>
Nit Kopplingsarm Sachs
-
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
//Niklas <!-- </EdIndex> --></div>
ursäktar om ja rotar i en gammal tråd men vad e de för gänga man kan göra?? tanken slog mig nämligen att gänga hålet för enkel demontering om det behövs samt hur lång skruv?Conrad Engström skrev:Gänga i en skruv, då kan du dra upp armen när du vill, utan krångel.
//Niklas <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
lutar nog åt den lösningen!! gillar inte niten riktigt!! <!-- </EdIndex> --></div>bigge skrev:längden e la itne så noga inten gåa la genom godset så borra ett hål 3mm? å gänga ett 4mm hål å i med bult ca 1,5 cm kankse 2 ??
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
va ute å titta på 2 block nu armen till växlanra (2 hand) sitter med skruv
men inte kopplingen intresant
det är nog lika bra att göra så de skadar ju inte om man har nere motorn villsäga annars får man ju spån i motorn
<!-- </EdIndex> --></div>
okNiklasHögberg skrev:lutar nog åt den lösningen!! gillar inte niten riktigt!!bigge skrev:längden e la itne så noga inten gåa la genom godset så borra ett hål 3mm? å gänga ett 4mm hål å i med bult ca 1,5 cm kankse 2 ??

va ute å titta på 2 block nu armen till växlanra (2 hand) sitter med skruv
men inte kopplingen intresant

det är nog lika bra att göra så de skadar ju inte om man har nere motorn villsäga annars får man ju spån i motorn