musköchrister skrev:jag förstår att du fick hålla i stålarna, gick ju några kronor på tradera ikväll
jotack det brände ordentligt... men har ju jagat en fin båge till min crazy-type länge nu.... vad göra får väl äta lite den här månaden nu....fick bli prioritering av annat man gör..nu får man söka fina fästen till den här oxå när det hämtat sig en smula...har blivit mycket affärer den här månaden nu... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Satt och räknade ihop lite över allt jag handlat den senast månaden ... Det blir lite när man räknar, bäst att låta bli <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag blev erbjuden en fin motor i dag. En Sachs 6 vx 50 cc. Cylindern har 6 överströmmare och 3 utblås. Förgasare, 2 st insugningsljuddämpare med filter komplett tändsystem . Gashandtag med handbroms, kopplingshandtag. Allt orginal till motorn, NOS i orginalkartongen. jag köpte den. Glömde skriva att det var 3 olika drev till utgående, spesial med låsring. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En polare har köpt lite nya moppar, men vad är det för nåt egentligen ?
Modell ? Årsmodell ?
Hjälp mig så jag kan stila lite. <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons
Velux 67
Maxi 79, 90, 90
M125 70
Alabama ljusblå 1962
Nevada 80 röd,
Puch Trail 50 cc 70-talare
Dixie 1963
Mexico 1968
Arizona 76
Montana L
M-50
Zündapp 517 71
Yamaha DT 89
hmmmm misstänker att du hittat en ny tank till den där oxå tture...
vi väntar ju självklart på en renoveringstråd på detta projekt oxå... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Conrad Engström skrev:Jag blev erbjuden en fin motor i dag. En Sachs 6 vx 50 cc. Cylindern har 6 överströmmare och 3 utblås. Förgasare, 2 st insugningsljuddämpare med filter komplett tändsystem . Gashandtag med handbroms, kopplingshandtag. Allt orginal till motorn, NOS i orginalkartongen. jag köpte den. Glömde skriva att det var 3 olika drev till utgående, spesial med låsring.
Bilder!!!!!
Har ägt en sådan cylle och topp en gång, ångrar att jag sålde dom <!-- </EdIndex> --></div>