<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var kan jag köpa brytaare till min ilo piano med stefa e2 tändplatta?
alla jag hittar på näter säljer till stefa c2
Stefa c2 har cc52mm på tändspolen
Stefa e2 har cc49mm på tändspolen brytaren är lite mindre.
///Reilo <!-- </EdIndex> --></div>
brytare till Ilo Piano med stefa e2
bilder på tändplattan
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>

en till bild
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite osäker är jag men jag tror det är mycket ovanligt med den magneten på en JLO Piano. Det borde vara mässingssvänghjul också väl...?
Om du vill ha brytarekontakter till det tändsystemet kanske du lämpligen kan vända dig till Rösebäcken Cykel och Motor? <!-- </EdIndex> --></div>
Om du vill ha brytarekontakter till det tändsystemet kanske du lämpligen kan vända dig till Rösebäcken Cykel och Motor? <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan detta vara rätt ja har liggande? NOS saker i en liten ask.

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag prata med rösebäcken, men de hade inte dessa.
Han sa åxå att det ska va mässingsvänghjul.
Då kan ju felet va att jag har STEFA E75C alusvänghjul, det kanske blir fel abris eller fel avstånd mellan spole och svänghjul.
Jag hitta en tändplatta i en låda i garaget där brytaren jag köpte passar,
men då har jag ingen tänd spole. Det är cc52 på den så det finns ju att köpa , och den är nog till mitt svänghjul! åxå. <!-- </EdIndex> --></div>
Han sa åxå att det ska va mässingsvänghjul.
Då kan ju felet va att jag har STEFA E75C alusvänghjul, det kanske blir fel abris eller fel avstånd mellan spole och svänghjul.
Jag hitta en tändplatta i en låda i garaget där brytaren jag köpte passar,
men då har jag ingen tänd spole. Det är cc52 på den så det finns ju att köpa , och den är nog till mitt svänghjul! åxå. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaduuu... Då tror jag det ordnar sig. Det måste var grejer som hör ihop annars funkar det inte vettu.... 
Om du inte fick någon bra gnista så tror jag felet berodde på för stort avstånd mellan spole och magnetpol i svänghjulet och om det inte var kortslutning vid kondensatorn som Conrad så riktigt påpekade. <!-- </EdIndex> --></div>

Om du inte fick någon bra gnista så tror jag felet berodde på för stort avstånd mellan spole och magnetpol i svänghjulet och om det inte var kortslutning vid kondensatorn som Conrad så riktigt påpekade. <!-- </EdIndex> --></div>