<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var precis å tankade då nålen på tankmätaren börjat peka nedåt.
Den snåle automaten låter ju en inte tanka mer för än 800:- men det räckte precis till fulltank.
/ Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->va dåligt bara 800kr :O vet att dom brukar stänga av pumpen om dom misstänker något eller att den spärrar vi 2000kr ungefär <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->köpte en länkarm vänster fram till min 245a i dag av en kompis
har ingen bild på länk armen
men har bild på det nästsenaste köpet lite röd färg som ni ser på broms oket bak å bärarm å krängningshämmarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den ser mycket välvårdad ut. Bra köp förmodar jag. Jag är lite kass på nyare Volvomodeller men jag tror det är en 745 eller 945. Det är i.a.f. en av de äldre bilarna med 70- och 80-tals stuk och större rutor på sidorna och bak och det gillar jag. Nyare bilar har ofta sämre runtomsikt och det tycker jag är ett steg i fel riktning men det får man bara ta när form och funktion styrs av marknaden. <!-- </EdIndex> --></div>
OK, jag förstår. Volvo har ju alltid ansetts som lite föråldrade så det "gamla stuket" hängde säkert kvar in på 90-talet. Kul med Volvo BM Victor traktorn den ansågs som utgången modell redan när den presenterades 1956 eller vad det nu var men såldes gjorde dom likväl....