Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
simme42 skrev:
56:an skrev:Jag jobbade på ett ställe en gång och dom köpte in en åkbar gräsklippare som såg helt puckad ut tyckte jag i.a.f. :lol:

http://www.trollhattantorget.se/img/annonser/medium/1339096790_8_0.jpg
En sån har min kompis funkar klockrent ett drag efter vintern så går den. att svänga i full fart är dock inget att rekommendera
den var ju asball!!
Har vart sugen på ngn retroklippare men dom är oftast med cylindrar ist för rotor, men den där var ju rätta modellen :D <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

Lasse väss skrev::D 8) :lol: Made in USA

Bild

Bild
är inte det där en sån där plastgura? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Frolzon

Inlägg av Frolzon »

simme42 skrev:
56:an skrev:Jag jobbade på ett ställe en gång och dom köpte in en åkbar gräsklippare som såg helt puckad ut tyckte jag i.a.f. :lol:

http://www.trollhattantorget.se/img/annonser/medium/1339096790_8_0.jpg
En sån har min kompis funkar klockrent ett drag efter vintern så går den. att svänga i full fart är dock inget att rekommendera
Klippo Clip, har en sådan själv med 11-hästars motorn på.
Går som en klocka och mycket spännande att svänga med.

Ställer man kopplingen lite för hårt så lyfter den framhjulen en halvmeter..
8) <!-- </EdIndex> --></div>
bigge

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->dagens fynd
10kr st :D så klart lp skivor :D

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

bigge skrev:dagens fynd

Bild
Brudarna var ju fula :wink: haha.

Själv köpte jag 4x Punk plattor, och 2 motörhead skivor....vem fan behöver tavlor? <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
bigge

Inlägg av bigge »

Neifelheim skrev:

Själv köpte jag 4x Punk plattor, och 2 motörhead skivor....vem fan behöver tavlor?
jo men va inte riktigt brudarna jag tänkte på :wink: bilen e för jävla go å musiken e inte fel :D

presic man spikar upp dom dåliga plattorna :D <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

bigge skrev:
Neifelheim skrev:

Själv köpte jag 4x Punk plattor, och 2 motörhead skivor....vem fan behöver tavlor?
jo men va inte riktigt brudarna jag tänkte på :wink: bilen e för jävla go å musiken e inte fel :D

presic man spikar upp dom dåliga plattorna :D
Lp e grejer de. svärfar skulle hiva sin sån ljudanläggning på tippen men ja va snabb o tog den sen en hel banankarton med skivor. sånt ska sparas o bevaras. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
bigge

Inlägg av bigge »

NiklasHögberg skrev:
Lp e grejer de. svärfar skulle hiva sin sån ljudanläggning på tippen men ja va snabb o tog den sen en hel banankarton med skivor. sånt ska sparas o bevaras.
ja sånt gör man inte sig av med :wink:
älskar å läggapå en platta å höra spraket å högtalarna å musiken dra igång:D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Coolvette
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av Coolvette »

NiklasHögberg skrev: Lp e grejer de. svärfar skulle hiva sin sån ljudanläggning på tippen men ja va snabb o tog den sen en hel banankarton med skivor. sånt ska sparas o bevaras.

Svårt att säga emot...är man uppfödd med vinylknaster så har man det i blodet.

Har sparat alla mina LP-skivor, jag började köpa sådana när jag var tolv år och det är 40 år sedan.

Har kompletterat med lite missade pärlor hittade på loppisar och annat och familjen har sedan länge förbjudit mig att gå till skivavdelningen på sådana ställen, när dom är med... :?

Det retar mig dock att jag bytte bort mina fem Alice Copper-skivor mot en femhalva päroncylinder till Zundapp, detta var väl omkring 1976 och trimdelar var mer intressanta än gamla plastbitar.... 8)

Har väl 800 LP-skivor och 200 singlar och det händer att en del av dom åker fram när vi har en nostalgikväll.

Raden av "-minns ni denna?", "-det var länge sedan jag hörde denna" och "-vad var det nu dom hette?" tar liksom aldrig slut när man börjar spela, dagen efter ligger det en driva med skivor som man får stoppa tillbaka i hyllan, precis som när man hade fest på sjuttiotalet... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Jag kör så det ryker...
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag äger ingen lp spelare, pga bröder som klippte sönder sladdarna, får skaffa en senare.

Jag köper plattor med band jag gillar, eller rentav älskar, och hänger upp dessa på väggen istället för tavlor. Sen att nån j*vel nån gång plockat ner fodralet o tagit skivan är surt... <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
bigge

Inlägg av bigge »

Neifelheim skrev:Jag äger ingen lp spelare, pga bröder som klippte sönder sladdarna, får skaffa en senare.

Jag köper plattor med band jag gillar, eller rentav älskar, och hänger upp dessa på väggen istället för tavlor. Sen att nån j*vel nån gång plockat ner fodralet o tagit skivan är surt...
aa det låter ju inte så kul :(
lp spelarn jag har nu kom far hem med från tippenXD och den funkar fint enda e att kaseten funkar inte i den men den funkar bra annars använder den vare dag :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

dr.novolette skrev:
Lasse väss skrev::D 8) :lol: Made in USA

är inte det där en sån där plastgura?
Jupp :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har vi fått en "lånedator" så nu är jag här igen :lol:

Inköp : "tvådagars" Grillen ska vi ha på midsommardagen till att sälja Kolbullar i Fu (resten är moppesaker som ni ser

Bild

Bild

Bild 8) :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dags att vända på steken :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

SachsMekarn skrev:Dags att vända på steken :D
:lol: :lol: :lol: Nä, men nu snart ! Patrik !! Kom hit nu ska du få mat
:wink: :wink:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar