fiat 126 berlina -76
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag hr en -77a mercedes 300D/STT står på bakgården som ska få donera motorn till min volvo C303. karossen är utrostad och har gått 57000 mil (motorn har bara gått 21000). den har fortfarande kvar det speciella "klonket" som bara finns i en mercedesdörr. och bilen kändes hur stadig som helst att köra.
tyvärr tycker jag dom är lite gubbiga så jag får väl vänta en 20 år till innan jag växer i en mercedes.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
tyvärr tycker jag dom är lite gubbiga så jag får väl vänta en 20 år till innan jag växer i en mercedes.
erlan <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
ôch dessutom svenskt
riktigt bra bil (beror på vilken du har) men 940 är den sitsta riktiga
säg vad ni vill men jag är upp växt med 245 å 945 kommer jag nånsin att köra något annat??:O <!-- </EdIndex> --></div>
jojo men man kan nästan altid få tag på delar till bra pris man kan göra allt själv på dom det är inte spricelt trångt stor plast i bakluckanRaketaren skrev:men tror nog att även en volvo kan gå sönder...har ju flera bekanta som haft problem även med volvobilar...visst är den en bra bil men dock inte en Gud..
har ju alltid varit så att man får vad man betalar för...
ôch dessutom svenskt

säg vad ni vill men jag är upp växt med 245 å 945 kommer jag nånsin att köra något annat??:O <!-- </EdIndex> --></div>
har ingen volvobil...åker i det andra svenska märket...tyvärr numera nerlagt men det ändrar inte på vad jag tycker om den bilen...saab kommer nog att gå å få tag på yttreligare ett tag...
är fruktansvärt nöjd med min 93 SC..
<!-- </EdIndex> --></div>
bigge skrev:jojo men man kan nästan altid få tag på delar till bra pris man kan göra allt själv på dom det är inte spricelt trångt stor plast i bakluckanRaketaren skrev:men tror nog att även en volvo kan gå sönder...har ju flera bekanta som haft problem även med volvobilar...visst är den en bra bil men dock inte en Gud..
ôch dessutom svenskt
säg vad ni vill men jag är upp växt med 245 å 945 kommer jag nånsin att köra något annat??:O
har ingen volvobil...åker i det andra svenska märket...tyvärr numera nerlagt men det ändrar inte på vad jag tycker om den bilen...saab kommer nog att gå å få tag på yttreligare ett tag...

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
- SachsMekarn
Öven du bigge kanske kommer till rätta någon gång i livetbigge skrev:jojo men man kan nästan altid få tag på delar till bra pris man kan göra allt själv på dom det är inte spricelt trångt stor plast i bakluckanRaketaren skrev:men tror nog att även en volvo kan gå sönder...har ju flera bekanta som haft problem även med volvobilar...visst är den en bra bil men dock inte en Gud..
ôch dessutom svenskt
säg vad ni vill men jag är upp växt med 245 å 945 kommer jag nånsin att köra något annat??:O

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> --><object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YQbMaVsgpSM"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YQbMaVsgpSM" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> <!-- </EdIndex> --></div>

Har vi inte någon tråd förresten för bilar man inte ser i trafik så ofta nu för tiden?
/ P <!-- </EdIndex> --></div>
Idag stod det dock en bil med generösare utrymmen på parkeringen:Patrik skrev:
På tal om Fiat, parkerade breve denna idag:
/ P

Har vi inte någon tråd förresten för bilar man inte ser i trafik så ofta nu för tiden?
/ P <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
- Lasse väss
- Forumsponsor
Vem f:n behöver en Påcheumekille skrev:<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YQbMaVsgpSM"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YQbMaVsgpSM" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->lär nog inte bli fler fordar här heller...
har haft ca 30 st så det får räcka... 
jobbar dessutom på ford i ö-vik...så man hinner bli mättad på dessa FORDon..

jobbar dessutom på ford i ö-vik...så man hinner bli mättad på dessa FORDon..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.