Räddningsaktion för en Skoterett 1966 - färdigrenoverat!

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Monarkskoterett

Inlägg av Monarkskoterett »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för 10an Josefine och för era övriga kommentarer. Stötdämparna är de gamla. Fler bilder kommer under veckan, ja det är så man blir tårögd. Moppen blir ju helt fantastisk! Mikael <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Underbart fin den blev :D

Mer bilder?

2 frågor;

- Örebro agenturaffär, hade de färdigskurna mattor eller köpte du på löpmeter och fixade själv?

- Däcken, var det på Dapra du hittade dom och vad fick du betala? <!-- </EdIndex> --></div>
Monarkskoterett

angående Örebro agentur

Inlägg av Monarkskoterett »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej Pälle! Jag köpte mattan på löpmeter och använde orginalet som mall. Riktigt kul att det var identiskt mönster och tjocklek. De har även en mer smalrandig matta (så du inte får fel)! Ja, däcken är från Dapra och jag dealade till mig 2 stycken + innerslangar för ca 670 kr - vilket var ca 200 kr under listpris. Jag valde Sava som är ett tjeckiskt märke om jag minns rätt, men han hade även Continental i samma prisklass. Hälsningar Mikael <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

hejsan

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hej hej härligt att se att du räddat en skoterett. ja har nyligen skaffat en ja me. vet ej årsmodell riktigt. de kanske du kan hjälpa mig med? mvh Niklas. :P <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar