Spökmoppen
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Spökmoppen kommer till Nostalgia festival i Ronneby 30 juni...men det är en liten hemlis=)
hmm det ser ut som han fått lite delar..men körbar..njae bara efter midnatt då isåfall.
Så ni som har vägarna förbi Ronneby leta upp spökis...han står någonstans på området...
http://imageshack.us/photo/my-images/266/1202024forum.jpg/ <!-- </EdIndex> --></div>
hmm det ser ut som han fått lite delar..men körbar..njae bara efter midnatt då isåfall.
Så ni som har vägarna förbi Ronneby leta upp spökis...han står någonstans på området...
http://imageshack.us/photo/my-images/266/1202024forum.jpg/ <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grips nu inte tingens ordning och originalpanik. 
För en stund sedan innan ni skrev inläggen beundrade jag det "felaktigt" stora framhjulet fram och tyckte det förstärkte mopedens patinerade charm. Nu tillhör jag tyvärr inte dom men jag tycker det är något konstnärligt skapande över sånt där fastän på väldigt låg nivå....
Byt inte hjul för då likriktar du moppen så den ser ut som alla andra...
<!-- </EdIndex> --></div>

För en stund sedan innan ni skrev inläggen beundrade jag det "felaktigt" stora framhjulet fram och tyckte det förstärkte mopedens patinerade charm. Nu tillhör jag tyvärr inte dom men jag tycker det är något konstnärligt skapande över sånt där fastän på väldigt låg nivå....

Byt inte hjul för då likriktar du moppen så den ser ut som alla andra...

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ingen fara...vi skrev "kanske"
och den som eftersträvar original ska knappast använda spökmoppen som förebild...eller kanske är det så att man just ska det..för vad är det som säger att alla ska vara enligt normen..somliga är just original..på sitt helt egna sätt..som spökis... 
Låg nivå aldrig! det kan aldrig bli låg nivå med ett sånt stort hjul man liksom kommer upp på en högre nivå då eller?
<!-- </EdIndex> --></div>

Låg nivå aldrig! det kan aldrig bli låg nivå med ett sånt stort hjul man liksom kommer upp på en högre nivå då eller?