Kolla, det här har jag köpt!!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag blir inte klok på alla Zyndappar som visas upp som original idag det är alltid nåt som inte stämmer med mina minnesbilder. T.ex. har jag inget minne av att (luft)pump följde med i verktygssatsen på Zündapp KS50 som kom från Motorkrafts i Sthlm. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Roligt att du köpt en skrot-e-rättreggaefisken skrev:köpte nyss en moped. har inte kollat på den, men han ska åka och lämna den hos mig kl 17. Tyckte priset var bra för att motorn fungerar.
Men vad e det för moped? monarped år 62, med sachs motor......

-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blev så förvirrad, såg bilden, och tänkte skoterett, ringde försäljaren och frågade och han sa monark (trodde att skoterett bara kom från crescent)
Sen sa han att den var från 62 och att det var sashs motor, blev mer förvirrad, men slog till ändå.
Sen frågade jag här vad det var och som alltid har ni rätt =)
Det sitter en HVA motor alla delar finns och lite reservdelar till.
Var 3500 dyrt för denna "skrot e rätt"?
Mopeden är till min flickvän och står hos hennes föräldrar, tills de har tid att köra hit den.
Konstigt att man blir lyrisk och knäsvag fortfarande när man köpt ny moped =P <!-- </EdIndex> --></div>
Sen sa han att den var från 62 och att det var sashs motor, blev mer förvirrad, men slog till ändå.
Mopeden är till min flickvän och står hos hennes föräldrar, tills de har tid att köra hit den.
Konstigt att man blir lyrisk och knäsvag fortfarande när man köpt ny moped =P <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
- Lasse väss
- Forumsponsor
Priset tycker jag är OK också
Jag bara vände till orden lite, du får inte ta det som att jag tycker mopeden är dålig.
Jag tycker den är jättefin och klart bra färgsättning, inte fel allsreggaefisken skrev:Blev så förvirrad, såg bilden, och tänkte skoterett, ringde försäljaren och frågade och han sa monark (trodde att skoterett bara kom från crescent)
Konstigt att man blir lyrisk och knäsvag fortfarande när man köpt ny moped =P

Priset tycker jag är OK också

Jag bara vände till orden lite, du får inte ta det som att jag tycker mopeden är dålig.

-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fynd på tantloppis... 
Pris:
Marknadens pris:
http://www.tradera.com/volvo-amazon-auktion_100802_164872117
Mitt pris:
Mycke bilder, mycket bra info. Jääävligt bra bok!!!!

Pris:

Marknadens pris:
http://www.tradera.com/volvo-amazon-auktion_100802_164872117
Mitt pris:

Mycke bilder, mycket bra info. Jääävligt bra bok!!!!

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag har efter att ha harvat rnt i samma 244glt 88 sedan 97 o 20000mil insett att det är nog dags o byta bil då 240in börja falla isär. vad bättre o köpa en 944 se 92a med 41500 mil på mätaren
. ny bes ny skattad nästan nya vinterdäck o 40 liter bensin i tanken
gav 5000 för den. men räknar man bort bensinen o skatten hamnar jag ju på 2500

Porsche hoppas jaga@westman skrev:jag har efter att ha harvat rnt i samma 244glt 88 sedan 97 o 20000mil insett att det är nog dags o byta bil då 240in börja falla isär. vad bättre o köpa en 944 se 92a med 41500 mil på mätaren. ny bes ny skattad nästan nya vinterdäck o 40 liter bensin i tanken
![]()

nä. volvo som tur e. porsche 944 e ju fulare än en 940Öryd skrev:Porsche hoppas jaga@westman skrev:jag har efter att ha harvat rnt i samma 244glt 88 sedan 97 o 20000mil insett att det är nog dags o byta bil då 240in börja falla isär. vad bättre o köpa en 944 se 92a med 41500 mil på mätaren. ny bes ny skattad nästan nya vinterdäck o 40 liter bensin i tanken
![]()

-
inte en dag försent.
Skall du åka 940 tills du blir pensionär nudå?
a@westman skrev:jag har efter att ha harvat rnt i samma 244glt 88 sedan 97 o 20000mil insett att det är nog dags o byta bil då 240in börja falla isär. vad bättre o köpa en 944 se 92a med 41500 mil på mätaren. ny bes ny skattad nästan nya vinterdäck o 40 liter bensin i tanken
![]()

Zündapp CS50 -80
Suzuki TS -92 X 2
Fram King -59
Suzuki TS -92 X 2
Fram King -59
ja vi får väll se. kanske byter upp mig till 850 om 15 år eller så
jonTe-Zündapp skrev:a@westman skrev:jag har efter att ha harvat rnt i samma 244glt 88 sedan 97 o 20000mil insett att det är nog dags o byta bil då 240in börja falla isär. vad bättre o köpa en 944 se 92a med 41500 mil på mätaren. ny bes ny skattad nästan nya vinterdäck o 40 liter bensin i tanken
![]()
inte en dag försent.