He he he, hoppas nu att jag inte orsakat ett sjukhusbesök med anledning av mitt kafferåd...
Nåväl, limma eller inte limma, jag har ingen erfarenhet av att limma magneter i svänghjul. Rent instinktivt så skulle min brist på kunskap i ämnet göra att jag inte skulle limmma.
Hoppas du får snurr på moppen snart, det är jäkligt stabila moppar att köra. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har tidigare limmat fast lös magnet på vindrutetorkarmotorer till bilar och det har hållit. Lämnar dock inga garantier när det gäller svänghjul men kul att du provar i alla fall och det skulle faktiskt jag också ha gjort om jag befunnit mig i samma sits som du. <!-- </EdIndex> --></div>
Det finns alltid en bättre metod
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
Korpliraren skrev:Har idag limmat magneten med 2-komponents Superepoxy så vi får hoppas det håller
Lägg gärna in lite bilder när du gör sånt där för då är det lättare för utomstående att ge råd som är säkrare för i det här läget måste man själv göra sig en bild hur det ser ut. <!-- </EdIndex> --></div>