Frågetecknet

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
FLAK
Kontakt:

Frågetecknet

Inlägg av FLAK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag var på gårdsauktion och inhandlade en ? mc - cykel=)
Nån som har den blekaste vad detta är? den är iallafall ombyggd till cykel..
däcken håller nog luften och ja den är lite udda...eller?
den stod lite avsides i en lada och jag var enda intressenten...det var ingen som var galen nog att köpa...hmm säger något om mig...hopplöst fall :D
http://nostalgimacken.blogspot.se/2012/07/gardsauktion.html[/url] <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite lik en JB-52a
Bild
Kläm dit en JB48 motor eller sälj cykeln till mig så kan jag sätta dit min JB motor :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
umekille

Inlägg av umekille »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fanns inte motorn bland allt bröte?
Du lämna väl telnr. om dem skulle hitta den?
Fick ett konstigt villha begär :shock: :shock:

Ps.Låt den vara som den är och ställ ut den på
något event. Blir garanterat den mest omtalade
prylen där. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
FLAK
Kontakt:

Inlägg av FLAK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sälja..aldrig :D och vi får väl se vad som händer men cykelvevlagret får vara kvar ska pröva cykla så fort jag fixat lite och man kan ju hänga på en motor..drev finns ju i bakhjulet :D
Vad som sen kommer att sättas dit får vi se. jag får gräva lite i skrotlådorna.
Och den är ju vad man säger en representant för man tager vad man haver..bonnasmide..så den ska man ju inte ändra om rammässigt.

Den ska nog följa med på någon träff framöver=)
och jag har ju spökmoppen och den har varit den mest omtalade och fotograferade både på Ronneby festivalen och annars med...där är det patina :wink:

Och vi var där idag och kulturgrävde...men ingen tank, motor, men väl ett bakdrev (40 kuggar) och kedja samt ett trelleborgdäck 250-21 för motorcykel..
Och vi har telefonkontakt ifall det görs fornfynd....vi kan ju lugnt säga att grannar och vänner undrade vad man nu släpat hem...men då dom känner till hur inbiten skrotpulare man är så skrattar dom lite och ja ja ett till projekt...
Pratade med en motorcykel/moped intresserad och han säger att framgaffeln är lättviktare? <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar