<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Förra sommaren låg högtrycken över Ryssland och kallades då för "ryssvärmen". Den här sommaren tycks högtrycken ligga över Nordamerika och kallas då för "värmerekord" eller något annat... men hos mej är det samma sketsommar och lågtrycksinferno som det har varit de senaste åren dvs. med blåst, åska och regn och ofta kyligt.
I kväll har jag varit på veteranfordonsträff i Kalmar Folkets Park och det var ganska avslaget pga det dåliga vädret. Det blåste som på hösten och var kyligt och så kom en mindre regnskur. Kollade man upp på himlen såg det svart och ilsket ut. Jag cyklade och hade både handskar och mössa och det kändes helt rätt även om det är mitt i sommaren.
Nu är halva sommaren gången och jag har slutat hoppas på den. Jag tror det kommer fortsätta så här men skulle det bli några soliga varma dagar så får man väl se det som en tröst eller bonus men det är inget jag räknar med. Efter en dålig sommar är det lätt att förvänta sig en fin höst men några sådana samband existerar inte i verkligheten. De finns bara i drömmar. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nu har det regnat sen i går kväll har väl kommit ca30mm det är blöt men det är ju bra för växliheten var och slängde flytvästar till potatisen <!-- </EdIndex> --></div>
sm-50
e-type-73 objekt
e-type-74
e-type-75 ekf
f-50glx-ekf
1199 flaka
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snart hemma, så nu får ni fixa solen. Här vid ground zero är det 30 grader och sol. Har haft 14 soliga usadagar så jag har haft tur. <!-- </EdIndex> --></div>
Dakota 66 2 st, 67, 76
Dakota 72, 74 Guld
Dakota 79 660 mil
Alabama 75 280 mil
MC 50 66
Monza M 50, 3 C
Magnum Vit
Sears sabre 400 miles
Dakota 3000
Monza 4 speed 84 397 mil
Racing 74
Colorado Gul och rödbrons