<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har ju bara regnat här idag så att vara ute har ju varit å glömma...
nåja plockade fram rexopeden en stund igen och polerade väck mera *onödig* spray.. sedan gav jag mig på bakfälgen oxå lite med polermedel och dremmel..den blir ju klart bättre av putsen...men tar på knäna rätt gott att stå å polera..så man får ge sig efter ett tag...men ge sig på det hela i omgångar borde ju funka...
kommer mera..men har ju en kåk som behöver färg på en del ställen.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tackar för alla posetiva svar.... rodnar en del av berömmet...men har ju riktigt god hjälp med putsen tack vare att jag köpte den behändiga dremmeln..en riktigt användbar pryl.. känns gott att få väck lite smuts från den välhållna gammlingen.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har inte hunnit greja det ännu Lasse, men det kommer...tiden har formligen runnit ifrån mig inkoppling av diverse led belysning i husvagn, gräsklippning pelletshämtning och övriga förbättringar här hemma ...men det lugnar väl av lite till veckan när jobbet tar vid igen...
hann inte med körningen till Gullvik ikväll heller med Bottnina Moppers...
men Raketrallyt ska det bli till helgen.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Limpan får du ta med till Vännäs
Du får be Mona åka förbi på Hedlunda
i Umeå o lämna in den så den blir i nyskick. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu förstår jag inte vad du menar???
Jag har t.ex 140 i bilen men nog fan får jag klippa skiten. <!-- </EdIndex> --></div>