<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är ju första året vi håller i ett tvådagars event, men förhoppningsvis så går det så bra i år att det finns möjlighet att fortsätta med det i flera år framöver. Nu håller vi tummarna att vi har vädret med oss och att vi får många deltagare.
Stort tack till VMK Vännäs Motorklubb som har hjälpt oss att göra söndagens event möjligt! http://www.vannasmotorklubb.se/ <!-- </EdIndex> --></div>
Legat vaken med ont i halsen å värk i ena örat sedan 4, halv 5 nu så jag känner mig inte så värst på tyvärr.. Har nyss varit uppe å utfodrat djuren iaf men nu ligger jag i sängen igen och skall försöka sova lite. mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanske dyker upp med Falcon...
vi får se...kopierade lite reklamblad o satte
upp på jobbet...lite sent men...har några a4
kvar så sätter dem nånstans i kväll. <!-- </EdIndex> --></div>
Legat vaken med ont i halsen å värk i ena örat sedan 4, halv 5 nu så jag känner mig inte så värst på tyvärr.. Har nyss varit uppe å utfodrat djuren iaf men nu ligger jag i sängen igen och skall försöka sova lite. mvh Patrik
umekille skrev:Kanske dyker upp med Falcon...
vi får se...kopierade lite reklamblad o satte
upp på jobbet...lite sent men...har några a4
kvar så sätter dem nånstans i kväll.
Tusen Tack! Ta och kom du, 18 har vi ju marknad på eftermiddagen finns det burgare och museet har öppet till 16. <!-- </EdIndex> --></div>