<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Japp ... nu får det vara nog , Nej var rätt länge sedan jag beställde ... Satt idag och planerade för 2013 års utlandresa om det ryms inom budget <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är rätt Kenneth vi har åkt varje år i 9 år nu förjävla skönt att få ha det VARMT och torrt kärringen och dottern sticker igen under Mellstaträffen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Polarn var på loppis i lördags och hittade detta åt mig ser ut som att det är oanvänt 30 kr nästan ett fynd : <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson skrev:Det är rätt Kenneth vi har åkt varje år i 9 år nu förjävla skönt att få ha det VARMT och torrt kärringen och dottern sticker igen under Mellstaträffen
Ja , tyvärr så har man ju fallit för all inclusive... så det är ju lite svettigt att åka varje år <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Köpte en Compackt, vet inte vad det är för årgång, men det är en Maraton, 2 pet och går bra
Ska det vara en bild på en maratonlöpare på ramen? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->senaste inköpet var mat på restaurang gyllene måsen men inget foto på det. men innan dess köpte ja mig en cykel för hela 20:- efterlyser nu sadel med stolpe samt gråa däck. gärna handtag till styret. såna med bollar i ändarna ett grönt o ett rött. tunnare styre på denna. modellen heter Svanen. vet ej vart den gjorts. men ja tyckte 20:- va billigt o bra.
Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var på en turnè med Maxin efter jobbet, kom till en granne som hade varor från Shell Men var ju tvungen att testa det innan köp