Lasses Maxiuch projekt II

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
volvomannen

Inlägg av volvomannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fotbollsskydd på :D

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1237 -74, 44 kmh
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha :x Hmm... fan va ont :lol: Tack för bilden !
ska montera avgassys i kväll (om jag orkar , slog säljrekord på jobbet i dag slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
volvomannen

Inlägg av volvomannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fast man lär sig hur man ska göra, jag brukar rulla ut hemmifrån och kicka igång på rull funkar fint. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1237 -74, 44 kmh
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
volvomannen skrev:Fast man lär sig hur man ska göra, jag brukar rulla ut hemmifrån och kicka igång på rull funkar fint. 8)
:shock: :shock: Vad hjälper det :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
volvomannen

Inlägg av volvomannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte ett dugg, men det ser coolt ut :D <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1237 -74, 44 kmh
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Blir ingen provkörning på ett bra tag :? Maximotorn som en forummedlem bytte bort som "körklar" är rena katastrofen :shock: skuren och sönderskruvad, inga gängor vid ena avgas fästet (8 mm hål utan gäng i

Fy f:n :oops: Nu lägger jag ned detta projekt :Stop_:

Bild

Bild :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

Lasse väss skrev:Blir ingen provkörning på ett bra tag :? Maximotorn som en forummedlem bytte bort som "körklar" är rena katastrofen :shock: skuren och sönderskruvad, inga gängor vid ena avgas fästet (8 mm hål utan gäng i

Fy f:n :oops: Nu lägger jag ned detta projekt :Stop_:

Bild

Bild :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ja du Lasse den såg inte vidare körklar ut den du! men det ordnar du att till. ditt projekt ser ju enkelt ut om man jämför med mitt helvete till bil!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

NiklasHögberg skrev:
Lasse väss skrev:
ja du Lasse den såg inte vidare körklar ut den du! men det ordnar du att till. ditt projekt ser ju enkelt ut om man jämför med mitt helvete till bil!!
Visst kan man fixa till det, men har man betalat "dyrt" så ska det inte kosta en massa extra jobb och pengar :wtf: Nu orkar jag inte skruva mer :x <!-- </EdIndex> --></div>
volvomannen

Inlägg av volvomannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan ju tycka att du borde ta ett snack med vederbörande. :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1237 -74, 44 kmh
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

Lasse väss skrev:
NiklasHögberg skrev:
Lasse väss skrev:
ja du Lasse den såg inte vidare körklar ut den du! men det ordnar du att till. ditt projekt ser ju enkelt ut om man jämför med mitt helvete till bil!!
Visst kan man fixa till det, men har man betalat "dyrt" så ska det inte kosta en massa extra jobb och pengar :wtf: Nu orkar jag inte skruva mer :x
nej säljs det som körklart då ska de minsann vara på de viset. den där maskin verkar ju kräva total genomgång om den dessutom skurit! fick en sak gjord idag iaf med min pv men fasen vet om man inte tagit vatten över huvudet. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm super tråkigt att motorn är kass...Lasse.. :( :(

Kunde tror att när dom säger körklar borde den iaf gå att köra.... :?:
Jag skulle inte påstå nåt sådan om inte det var så... :!: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

Lasse väss skrev:
NiklasHögberg skrev:
Lasse väss skrev:
Visst kan man fixa till det, men har man betalat "dyrt" så ska det inte kosta en massa extra jobb och pengar :wtf: Nu orkar jag inte skruva mer :x
Fan Lasse ge inte upp, kan man bygga gitarrer, så är väl detta ingenting 8) :headbang: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Wiklund

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag ber om ursäkt, den motorn satt i en puch korado som lillsunds farsa fick och skrotade och dom sa att dom hade kört den och att den gick bra, så jag antog att den gjorde det.. Sorry.. :oops: Vi får lösa det på nått sätt men jag tycker att du kunde ha tagit kontakt via PM eller ringt först.. :?

Hör av dig på mobilen eller pm.. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det löser sig säkert grabbar! Wiklund är en bra kille som inte vill luras...

Nya tag Lasse, men jag vet ibland blir det bara drygt och tungt. Har ett projekt som nu ligger på is för att det jävlas hela tiden och ingen del var riktigt bra. Sånna objekt blir oftast riktigt dyra i slutändan. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja Lasse för Wiklundsgrabben är riktigt OK :P <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar