Men va fan..?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
peter/gbg

hm

Inlägg av peter/gbg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->borta <!-- </EdIndex> --></div>
peter/gbg

hm

Inlägg av peter/gbg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->borta <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad är det för rubrik på den där annonsen? Jag tror det är Hasses.... <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte för att jag orkar älta nåt mer i detta. men vi är nog helt olika.. den moppen som du tänker slakta hade jag nog fått ordning på för en 500 om inte gratis. men vi har kanske olika förutsättningar å jag tittade bara ur min egen synvinkel vilket var klumpligt av mig (ursäkta):oops:

Gällandes mina custom byggen kan jag förälja att dom förmodligen sett helt olika ut om jag fått "fria händer" med delar. Men det var just delarna som fick avgöra hur mopparna blev dessutom var det mer spännande på det viset.. jag skulle visat utgångsmaterialet..ramarna var kapade lite här & där svingarna blev som sagt stumma av förklariga skäl.
bakskärmarna är gjorda av 3 delar dessutom fick jag nog mer betalt i det långa loppet 3papp för tomma chassien tycker jag är helt ok 2000 moppar är inte så värdefulla om man plockar bort ramkåpa framskärm styre sadel fram/balykta mm. <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick en moped jag inte hört talas om Rusch med kromad tank & limpa,tänkte sätta kapen i den & customisera lite,bilder kommer... <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->så ska det låta våga kapa säger jag hehe!! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Vad är det för rubrik på den där annonsen? Jag tror det är Hasses....

Du menar väl inte jag? <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Om man inte har prylar på hyllan för att fixa en moppe så kostar det. Om man nu har prylar på hyllan sedan tidigare, som man kanske inte gett så mycket för, kan en renovering bli billig. Det är ju där vi ser olika på ett objekt. <!-- </EdIndex> --></div>
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->rush är väl lite fel o custa :( för den är väl bland dom dyrare mopparna du kan hitta dom är rent av mystiska <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

Fick en moped jag inte hört talas om Rusch med kromad tank & limpa,tänkte sätta kapen i den & customisera lite,bilder kommer...
staff_gemini-1.gif SKÄMTARE DÄR...... <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Alabamamannen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:oops: <!-- </EdIndex> --></div>
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vart ju nervös :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:sorry: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

Hasse skrev:
Raketsport skrev:Vad är det för rubrik på den där annonsen? Jag tror det är Hasses....

Du menar väl inte jag?
Ja han hade råkat lägga in en bild på Kermit, men den är bytt. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha, för inte kan jag sälja Kermit, så mycke stålar som jag plöjt ner på den,
bl.a en ny gasvajer. :mrgreen: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar