<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Idag blir det längvända på moppen från Smebacken vidare till Borlänge och möta upp Blårök Nitromoppers Kannjack kanske Borlängemopedveteraner för en gemensam resa till Säter och moppecrusingen där i kväll häng gärna på ni som bor i området hälsn cobra Ps vi ser ut att missa regnet idag <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja blött var det och tungt gick det hem .Moppen drog en halvliter milen nu tror jag att jag slutar leka med mopeder det är ju dyrare än att åka i raggarbilen. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->soppatorsk? ja det va en jävla skur det kom men jag la i 4an och droppade gasrullen så jag körde ifrån regnet! zundapp du vet... hemma i ingemarsbenny sken solen och jag fick mig lite rödtjut i sommarkvällen! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Närå fick släpa på kollegan 2.5 -3 mil och du kanske vet vilka stigningar det är hemåt smebacken men jag klarade det på 2an i 50 blås i brantaste backen annars låg man mellan 4-5 an 70-80 kmh Farsan blev chockad när han såg hur fort det gick under bogseringen av Kvacken men det var skönt att komma hem till solen det har du rätt i men gladast var nog Kvacken för han var trött i armarna <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag och Matte stog kvar med Kenneth som inte fick igång moppen, den gillar inte vatten verkar det som. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har för mig att den där krånglade i mellsta förra året med pga vatten sachs hmmmmmm varken aluminiumen eller tändningen tål vatten va ska man säga <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte rätt forum för felaktiga ryktesspridningar
Nog dags att se till att blötan håller sig invärtes <!-- </EdIndex> --></div>