<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har dom ringt från Mellsta
Camp Hopeless är ombokad.
Mona och Jossan har givetvis en plats hos oss
även Raketarn har en plats <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mkt snack om platsbokningar , själv bokade jag jag bra väder. Eftersom ingen verkade bry sig om det i fjol. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Givetvis blir det kanonväder hela träffen
moppen fyller ju 60 år
grillen kommer att vara igång från torsdag kväll till lördag kväll
jag har bunkrat upp med kol så det räcker samt att den stora grilltunnan kommer att medtagas så ni som tänker campa i Camp Hopeless slipper att ta med er grillar
givetvis är alla andra välkommna att grilla hos oss <!-- </EdIndex> --></div>
HillBilly skrev:Givetvis blir det kanonväder hela träffen
moppen fyller ju 60 år
jag har bunkrat upp med kol så det räcker samt att den stora grilltunnan kommer att medtagas så ni som tänker campa i Camp Hopeless slipper att ta med er grillar
givetvis är alla andra välkommna att grilla hos oss
Härligt Hillbilly! Vi tar med också med oss kol och go'saker att grilla Så man får bjussa på lite smarrigt för den fina platsen istället för Camp surhål med lutning som förra året <!-- </EdIndex> --></div>
HillBilly skrev:Givetvis blir det kanonväder hela träffen
moppen fyller ju 60 år
givetvis är alla andra välkommna att grilla hos oss
Härligt Hillbilly! Vi tar med också med oss kol och go'saker att grilla Så man får bjussa på lite smarrigt för den fina platsen istället för Camp surhål med lutning som förra året
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då ska herr Hillbilly få avnjuta en smarrig "Gunther korv" i utbyte mot en liten kall.
Efter den smakupplevelsen vill du aldrig mer äta en sketen HotDog .... <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)