dettarorumet e helt suveränt man får massa trevliga kontakter här som har samma intrese. vart tipsad av en här på forumet att gå med här o hade ja vetat om detta stället tidigare hade ja gått med direkt. roligt att kunna knyta kontakter o söka delar o info om mopeden man håller på med.
Dessutom en massa människor i olika åldrar med humor och glimten i ögat, eller hur!
Inläggen kan handla om nästan vad som helst (har jag märkt)
Förresten, jag kom och tänka på en sak, vart tog Alf-Johan vägen???? Hallllååååååå var är du? <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sist jag såg till honom så annonserade han ut sin F50 på tradera å sen har jag inte sett han. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja det är han men det inlägget är ju sedan 20/8 dvs för nästan 4 veckor sedan och han brukade ju vara med dagligen. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Skall man klaga så är det väl att det verkar vara lite tunnt med inlägg om nätterna,
går jag å lägger mig kl 23 så är det ju knappt några nya inlägg när jag kikar strax efter kl 05 innan det är dags att åka till jobbet..
Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.