Moppecrusing Sollefteå
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Såg du inte mig å svarta dappen? Jag lägger upp lite bilder vad det lider.... <!-- </EdIndex> --></div>HUSQVARNA SPORT skrev:Ja det blev lyckat ca75st och bara några droppar regn men jag såg inte till några utsoknes bara några från bispgården med några zundappar en riktig värsting tog tyvärr inga kort.
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Vad innebar: "Tävling, Sollefteås mopedmästare 2012" och hur lång var cruisingen? <!-- </EdIndex> --></div>
Lite svårt då det var en onsdag, annars hade vi gärna kommit... Är ni 75 mopedister i Sollefteå! Ta med dom upp nästa årHUSQVARNA SPORT skrev:Ja det blev lyckat ca75st och bara några droppar regn men jag såg inte till några utsoknes bara några från bispgården med några zundappar en riktig värsting tog tyvärr inga kort.

Vad innebar: "Tävling, Sollefteås mopedmästare 2012" och hur lång var cruisingen? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
Bjuder på en film från händelsen.
http://www.youtube.com/watch?v=sHvRUmXXWcs&feature=plcp <!-- </EdIndex> --></div>
Ett varv på cruisingrundan tog ungefär 3 minuter om man INTE höll fullt på en otrimmad moppeRaketsport skrev:Lite svårt då det var en onsdag, annars hade vi gärna kommit... Är ni 75 mopedister i Sollefteå! Ta med dom upp nästa årHUSQVARNA SPORT skrev:Ja det blev lyckat ca75st och bara några droppar regn men jag såg inte till några utsoknes bara några från bispgården med några zundappar en riktig värsting tog tyvärr inga kort.
Vad innebar: "Tävling, Sollefteås mopedmästare 2012" och hur lång var cruisingen?

Bjuder på en film från händelsen.
http://www.youtube.com/watch?v=sHvRUmXXWcs&feature=plcp <!-- </EdIndex> --></div>
-
<!-- </EdIndex> --></div>
HUSQVARNA SPORT skrev:Bra film, den röda vespan kommer jag ihåg dussin moppar som zundapp är svårare att se.

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...