<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Köpte en HPI Tändning på trimbutiken, men motorn startar ej.
Har gjort allt enligt bruksanvisningen, har gnista , har provat med förtändning allt mellan 2-4 mm enligt anvisningen. Men den startar ej.
Förgasaren är en Naraku PHBG 21mm, alltså en dellorto kopia.
Hur gör jag nu?? <!-- </EdIndex> --></div>
PROBLEM HPI Tändning till zundapp
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vissa lacker idag kan vara förrädiska för de syns inte för blotta ögat men ändå kan de totalisolera elektrisk ström. Jag var ute för det häromdagen när jag skulle resistansmäta en belysningsspole. Jag trodde först den var kass men det var en ytlack på polskorna som inte gick att se men som försvann när jag skrapade med en vass kniv. <!-- </EdIndex> --></div>
Re: PROBLEM HPI Tändning till zundapp
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Det är HPI med en kurva, jag skall skrapa bort all lack och färg imorgon och se om det hjälper <!-- </EdIndex> --></div>pnb70 skrev:Köpte en HPI Tändning på trimbutiken, men motorn startar ej.
Har gjort allt enligt bruksanvisningen, har gnista , har provat med förtändning allt mellan 2-4 mm enligt anvisningen. Men den startar ej.
Hur gör jag nu??
Startade och gick kanon <!-- </EdIndex> --></div>
Gick kalas, slipadde av all lack överallt, även på delarna.pnb70 skrev:Det är HPI med en kurva, jag skall skrapa bort all lack och färg imorgon och se om det hjälperpnb70 skrev:Köpte en HPI Tändning på trimbutiken, men motorn startar ej.
Hur gör jag nu??
Startade och gick kanon <!-- </EdIndex> --></div>
-
-
Toppen! <!-- </EdIndex> --></div>pnb70 skrev:Gick kalas, slipadde av all lack överallt, även på delarna.pnb70 skrev:Det är HPI med en kurva, jag skall skrapa bort all lack och färg imorgon och se om det hjälperpnb70 skrev:Köpte en HPI Tändning på trimbutiken, men motorn startar ej.
Hur gör jag nu??
Startade och gick kanon
-
- Kontakt: