intressekoll klistermärken

Tips & frågor. Ram, hjul, däck, lackering dvs allt som rör chassit.
NiklasHögberg

intressekoll klistermärken

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hejsan finns de möjligen någon eller några som kan vara intresserade av klistermärken som tex BP ESSO GULF och NYNÄS har planer på att be en kontakt ja har att trycka åt mig. o kostnaderna blir ju bättre om ja kan trycka fler. därför tänkte ja höra om de finns några som är intresserade. tycker såna märken e både snyggt o nostalgiskt o passar fint på mopeder.

MVH Niklas <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför inte gå på en veteranmarknad å köpa dom som redan fins, eller kan du fixa till jättebra pris <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan nog få riktigt bra priser. så då behöver ja inte jaga på marknader utan kan mer eller mindre få vilket tryck ja vill! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Pälle

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är också intresserad såklart, förutsatt att det blir billigare än att handla på marknader och Tradera :D <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ok ok tanken va just den att man ska slippa jaga på marknader o även sitta o bjuda på marknader. vad kan vara ett rimligt pris per märke tro?? måste kolla upp de lite mer o så innan man trycker så man inte gör bort sig o sen står me massa märken som ingen vill ha. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
svetsaren6

Inlägg av svetsaren6 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja jag är på jag med.

Nicklas <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar