Minde bakdrev Crescent F50 GLX
Minde bakdrev Crescent F50 GLX
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad passar??? Har en bekant som behöver dreva mer ... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej jag ställde samma fråga för några veckor sedan, och fick tipset att kolla med kejsaren och han gör just nu två drev till mig. tydligen finns det två centrumdiametrar på bakhjulet så kolla vilket du har 40 eller 42 mm.
maila honom och fråga så fixar han nog det.
50cc är moppe allt över det är motorcyckel <!-- </EdIndex> --></div>
maila honom och fråga så fixar han nog det.

50cc är moppe allt över det är motorcyckel <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
jag tror att det bara är olika utförande på fälgar, kanske olika leverantörer eller så.
det finns ju t.ex 2 olika framhjul till dom, ett med täckt vänstersida och ett med öppet.
jag tror inte jag har sett nån original Golden med täckt och ingen glx med öppet nav men det kanske bara är tillfälligheter
<!-- </EdIndex> --></div>
vet du nåt som jag behöver veta troS_Compakt skrev:Detsamma gäller allt över 1 hk<50_cc skrev:50cc är moppe allt över det är motorcyckel
40 eller 42 mm beror väl på om det är ett Golden Champ hjul eller inte

jag tror att det bara är olika utförande på fälgar, kanske olika leverantörer eller så.
det finns ju t.ex 2 olika framhjul till dom, ett med täckt vänstersida och ett med öppet.
jag tror inte jag har sett nån original Golden med täckt och ingen glx med öppet nav men det kanske bara är tillfälligheter

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu pratar ju du om framhjulen där skillnaden är som du säger , men om det är nån skillnad på bakhjulet vet jag faktiskt inte utan det var mer en känsla om det tydligen fanns olika mått, ska kolla på mina om det skiljer något. Har du fortfarande försäljning på "slang" till frambromsok ? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
hur många vill du ha
<!-- </EdIndex> --></div>
jajjamänS_Compakt skrev:Nu pratar ju du om framhjulen där skillnaden är som du säger , men om det är nån skillnad på bakhjulet vet jag faktiskt inte utan det var mer en känsla om det tydligen fanns olika mått, ska kolla på mina om det skiljer något. Har du fortfarande försäljning på "slang" till frambromsok ?
hur många vill du ha