Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<!-- </EdIndex> --></div>
Vaddå röten mat?? De är ju gött så man blir förbannadNiklasHögberg skrev:gör det du men den får du ha ifred från mig iaf. rutten mat kastar ja!!Levve skrev:Men surströmming da? Ska ja ta mä en bursk te mällsta?NiklasHögberg skrev:okej ja ni som är erfarna vet mest. ja dricker ju inte ngt o kräftor äter ja ej.Lasse väss skrev: Tvärt om , fisket är värre än ätandet

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
ja ja tycker de osar ruttet men alla tycker vi olika. ja nöjer mig nog me grillkorv eller ngt sånt!! <!-- </EdIndex> --></div>Levve skrev:Vaddå röten mat?? De är ju gött så man blir förbannadNiklasHögberg skrev:gör det du men den får du ha ifred från mig iaf. rutten mat kastar ja!!Levve skrev:Men surströmming da? Ska ja ta mä en bursk te mällsta?NiklasHögberg skrev: okej ja ni som är erfarna vet mest. ja dricker ju inte ngt o kräftor äter ja ej.
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Korv är oxå gott Niklas. All mat är gott (utom lutfisk..FY faan) <!-- </EdIndex> --></div>NiklasHögberg skrev:ja ja tycker de osar ruttet men alla tycker vi olika. ja nöjer mig nog me grillkorv eller ngt sånt!!Levve skrev:Vaddå röten mat?? De är ju gött så man blir förbannadNiklasHögberg skrev:gör det du men den får du ha ifred från mig iaf. rutten mat kastar ja!!Levve skrev: Men surströmming da? Ska ja ta mä en bursk te mällsta?
Urrrrrrrk....hoppas dom öppnas på behörigt avstånd från vagnen bara
...
är ju allergisk mot mest all fisk..men den där är ju dessutom rutten...
Raketsport skrev:Vi ska ta med. Har lovat att med några burkar till facebook-mopedister för flera månader sedanKan inte lova att dom inte öppnas
Urrrrrrrk....hoppas dom öppnas på behörigt avstånd från vagnen bara

![badair [badair]](./images/smilies/badair.gif)

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
är väl ärligt talat ingen större Romdrickare heller..Hasse skrev:ROM också ?.....Raketaren skrev: är ju allergisk mot mest all fisk..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Vi har haft lite diskussion om det på Hallstamoppers
http://hallstamoppers.forum24.se/hallstamoppers-about2002-0-asc-8.html <!-- </EdIndex> --></div>
Säg till när den öppnas så dyker jag upp...Raketsport skrev:Vi ska ta med. Har lovat att med några burkar till facebook-mopedister för flera månader sedanKan inte lova att dom inte öppnas
http://hallstamoppers.forum24.se/hallstamoppers-about2002-0-asc-8.html <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Kanoners!Braxmatte skrev:Säg till när den öppnas så dyker jag upp...Raketsport skrev:Vi ska ta med. Har lovat att med några burkar till facebook-mopedister för flera månader sedanKan inte lova att dom inte öppnas
http://hallstamoppers.forum24.se/hallstamoppers-about2002-0-asc-8.html

//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Massproduktion i hallongrottan

Idag bakas 300 hallongrottor till Motormuseetsdag i Vännäs. Tyvärr hålls eventet alltid samtidigt som Mellstaträffen så vi kan inte hjälpa till med mer än bakning till fika försäljningen. <!-- </EdIndex> --></div>

Idag bakas 300 hallongrottor till Motormuseetsdag i Vännäs. Tyvärr hålls eventet alltid samtidigt som Mellstaträffen så vi kan inte hjälpa till med mer än bakning till fika försäljningen. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson