Caddylasse skrev:
Själv försöker jag bestämma mig, Gulddakota ? Alabama ? Monza 4 speed eller MC 50 ? De ligger bäst till just nu, men vilken ?
Snacka om ilandsproblem.
Jorru, det är ett riktigt ilandsproblem. Vi här ute i obyggden lider av samma dilemma. Kan inte bestämma oss vad vi ska ta... Vill inte ta "fin-moppar" då det blir öppet släp och sist vi körde med det så hade vi sandblästrade mopeder. Det hade ju varit bra om de skulle ha lackat om i och för sig.
Kan tala om att vägen mellan Alfta å Falun är nylagd å fin nu, fall ni väljer den vägen.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan ju eventuellt bli någon som ser att *norrlänignarna* är på väg ner då oxå...passade på att städa ur husvagnen lite idag samt göra en mindre utsmyckning av bakrutan...
flyttar väl över den till framfönstret när vi är nere i mellsta .. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Caddylasse skrev:
Själv försöker jag bestämma mig, Gulddakota ? Alabama ? Monza 4 speed eller MC 50 ? De ligger bäst till just nu, men vilken ?
Snacka om ilandsproblem.
Jorru, det är ett riktigt ilandsproblem. Vi här ute i obyggden lider av samma dilemma. Kan inte bestämma oss vad vi ska ta... Vill inte ta "fin-moppar" då det blir öppet släp och sist vi körde med det så hade vi sandblästrade mopeder. Det hade ju varit bra om de skulle ha lackat om i och för sig.
Kan tala om att vägen mellan Alfta å Falun är nylagd å fin nu, fall ni väljer den vägen..
Skojar du med oss eller är den äntligen fixad? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan den verkligen *REDAN* vara fixad... undrar just om det blir nå närmare än att åka 301 ner.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: 301:an, du menar via Furudal? De måste bli längre.
Om väg 50 är fixad så tror jag det blir snabbast. <!-- </EdIndex> --></div>
pangerva skrev:Ny plats igen, nr 81
Ska ankomma torsdag em-kväll.
verkar inte va lätt o få reda på vart man hamnar. ja ställer mig väl o sover på lämplig plats i borlänge så tar ja väl moppen in på campen om ingen vill släppa till en plats för husbilen!
Är det inte jobbigt att stå och sova?
Se åtminstone till att du har en husvägg att luta dig mot. <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
pangerva skrev:Ny plats igen, nr 81
Ska ankomma torsdag em-kväll.
verkar inte va lätt o få reda på vart man hamnar. ja ställer mig väl o sover på lämplig plats i borlänge så tar ja väl moppen in på campen om ingen vill släppa till en plats för husbilen!
Är det inte jobbigt att stå och sova?
Se åtminstone till att du har en husvägg att luta dig mot.
nu va du la bra rolig. ja nånstans blir de att sova för till mellsta ska ja oavsett. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248