Flinta 3vxl, från Shopper?

Tips och frågor. Motorer, reparationer, felsökning, trimning.
Amarace

Flinta 3vxl, från Shopper?

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har köpt mig en motor som inte var vad jag trodde, säljaren visste inte heller så jag får skylla mig själv :)

Iaf, då jag fick motorn är det en 3-växlad Fläktkyld (dock utan ytterkåpa o fläktkåpa över cyl), utan kick eller pedalaxel. Så min slutledning var att den kommer från en Shopper eller nåt?

Min fråga är dock, är det backväxel på dom här? Sitter två armar på ovansidan motorn, ena är ju kopplingen, växel sköts ju via en axel som kommer ut från drevaxeln.

Finns det nån marknad för en sån här? För jag själv har ingen nytta av den, var en motor med kick jag var ute efter (fotväxel).
(dock är den utan kolv, cyl, topp och yttre fläktkåpor samt tändning) <!-- </EdIndex> --></div>
Norman

Inlägg av Norman »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kan vara intresserad av den till rätt pris. <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Noterar det, har inte bestämt mig om den ska va kvar el int än (jag har svårt för att sälja saker då jag väl har dom :) ).
Dock byter jag hellre bort den mot nåt jag behöver isåfall. Så om priset är rätt vet jag inte, men gratis är den inte iaf. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar