<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej
Håller på med en Norsjö invalid moppe men behöver en sprängskiss på automatmotorn... är det någon som har tillgång till en sådan.
behöver vet vilken olja det ska va i motorn oxså har fått tips på en som heter Castrol TQ .
Får jag inte mer fart på motorn så blir det en kinamotor på stört
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tackar för ett fort svar ,men bilderna stämmer inte på den motor jag har måste vara en äldre variant av motor <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad skiljer på din motor i jämförelse med den på länken? (förutom att din startas med magnapull istället för med trampor och att din är fläktkyld) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är inte din bredare enbart på svänghjulssidan på grund av magnapullstarten? Jag har två Saxonettemotorer, och dom ser ut sådär, om jag inte minns riktigt tokigt..
Hur menar du med kopplingen uppifrån? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom med magnapull- och elstart har bredare motorkåpor. Rösebäcken har sprängskisser på dessa. Annars har jag om du behöver. Pm:a o så fall... <!-- </EdIndex> --></div>