Halvars skrev:Då tycker till och med jag det är bra

Tänkte först och främst få fart på den, sen finns det lite funderingar att busa till det liteBjörnK skrev:Aha, en Maxi i stallet!
Om du inte vet vad du ska göra av den, har jag nog en spekulant!
Amarace skrev:Raketaren, trevligt
Men VIntageanläggning, och en massa CD-skivor, nä där får du tänka om lite i möbleringen tror jag
Jag har en dröm att nån gång ha så mycket plats att jag kan ha en hörna med min 80-talsanläggning (Yamaha Equalizer, Yamaha Skivspelare (technics med Yamaha logga), Yamaha Kassettdäck, Och Sony 70-tals recevier) och bara spela Vinyl och kassett, men det lär väl aldrig hända, så det får stå i sitt rack och sällan användas. Men nån gång så
Mitt nyaste inköp blev detta på Tradera idag, har letat ett sånt kopplinghandtag med extrahandtag och alltid missat då man sett ett, skulle bara ha haft ett till. Sen att det blev lite olika handtag på köpet är ju bra
(klicka för större bild)
Samt detta och ett till men "121" bara på det.
Jasså dom är svåra att få tag på, tror jag har minst ett sånt liggande, bra att veta, vet att jag använt nått själv också. <!-- </EdIndex> --></div>Amarace skrev: Mitt nyaste inköp blev detta på Tradera idag, har letat ett sånt kopplinghandtag med extrahandtag och alltid missat då man sett ett, skulle bara ha haft ett till. Sen att det blev lite olika handtag på köpet är ju bra
Supernice med vintage HIFI. Sånt gillas. Själv har jag en gammal reciever med träsidor kopplade till ett par Blaupunkthögtalare från 1976... i garaget alltså.Raketaren skrev:kunde inte låta bli att uppdatera min härliga vintage anläggning idag...bytte ut min pioneer sx 434 mot en större bror..
har hammnat en pioneer sx 636 på bänken nu..förstärkaren är i mint condition..med ett underbart ljud..
Där blev det lite fel ja, tog visst bort fel bild men handtaget var det jag menade jaAmarace skrev:Antar du menar Handtaget? Svårt vet jag inte, har aldrig stött på nåt i verkliga livet, vet inte vad dom satt på?
PÅ Tradera har det dykt upp lite då och då, men jag har alltid missat dom, har väl inte varit så jättedyra heller. Dom där handtagen på bilden hamnade på 45kr + frakt.
Menar du Emblemet så är dom väl inte jätteovanliga, men inte heller vanliga.
Ett sånt dubbelhandtag har jag ett NOS magura, vad satt dom på för moppar? <!-- </EdIndex> --></div>Johan Lat skrev:Där blev det lite fel ja, tog visst bort fel bild men handtaget var det jag menade jaAmarace skrev:Antar du menar Handtaget? Svårt vet jag inte, har aldrig stött på nåt i verkliga livet, vet inte vad dom satt på?
PÅ Tradera har det dykt upp lite då och då, men jag har alltid missat dom, har väl inte varit så jättedyra heller. Dom där handtagen på bilden hamnade på 45kr + frakt.
Menar du Emblemet så är dom väl inte jätteovanliga, men inte heller vanliga.