<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej !
Bonden som hade flakan innan mig hade en spik som "stop" för frambromsarna vilket innebär att bromsarna drar snett. Tänkte ge mig på att byta bromsar fram på den. Är det någon som har instruktioner hur man gör samt vilka delar, dvs storlek, på bromsbeläggen jag skall köpa!?
Martin <!-- </EdIndex> --></div>
Bromsar fram -59 cresecent flaka
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så här ser det ut på insidan av hjulet, var försiktig med låsringar och kulagerhållare, är jättesvårt att få tag på

Jag hittade en bild till i burken på hela framvagnen, men den är av nyare typ så allt stämmer nog inte riktigt.

Nu när jag kollar på bilden så är det bara framhjulslager och styrspindlar som skiljer, det är dom nya lagren på den här bilden <!-- </EdIndex> --></div>

Jag hittade en bild till i burken på hela framvagnen, men den är av nyare typ så allt stämmer nog inte riktigt.

Nu när jag kollar på bilden så är det bara framhjulslager och styrspindlar som skiljer, det är dom nya lagren på den här bilden <!-- </EdIndex> --></div>
Men storlek på bromsbackar då?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej igen!
Men vad skall det vara för storlek på bromsbackarna då? Har ni ngn länk till ngn reservdelsbutik.
O hur gör man - är det som på bilar ungefär?
1 Navkapsel
2 hjulmutter
3 osv?
Men vad skall det vara för storlek på bromsbackarna då? Har ni ngn länk till ngn reservdelsbutik.
O hur gör man - är det som på bilar ungefär?
1 Navkapsel
2 hjulmutter
3 osv?
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Norscand ska ha bromsbackar. De finns inte ute på sidan än, men ring dom.
http://norscand.jetshop.se/ <!-- </EdIndex> --></div>
http://norscand.jetshop.se/ <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
-