säljes för 250kr el bud, prislappen sitter kvar. kontakt via PM. <!-- </EdIndex> --></div>
Moget beteende, vad har det med saken och göra? tänkte nån kunde ha nytta av det, men icke! folk förändras, men uppenbarligen har folket här fastnat i tiden. Förstår varför jag inte går in här mer än 3 gånger om dagen. Surgubbar är ni allihop. <!-- </EdIndex> --></div>Pälle skrev:? Moget beteende?Neifelheim skrev:bara för o vara riktigt jävlig nu då. slänger skiten. heppåer
Öh? Du la ut annonsen ca 11 på förmiddan och blir förbannad för att den inte är såld 7-8 timmar senare? Märkligt resonemang! <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:Moget beteende, vad har det med saken och göra? tänkte nån kunde ha nytta av det, men icke! folk förändras, men uppenbarligen har folket här fastnat i tiden. Förstår varför jag inte går in här mer än 3 gånger om dagen. Surgubbar är ni allihop.Pälle skrev:? Moget beteende?Neifelheim skrev:bara för o vara riktigt jävlig nu då. slänger skiten. heppåer
Jag är inte en surgubbe, jag vara glad gubbeNeifelheim skrev:Moget beteende, vad har det med saken och göra? tänkte nån kunde ha nytta av det, men icke! folk förändras, men uppenbarligen har folket här fastnat i tiden. Förstår varför jag inte går in här mer än 3 gånger om dagen. Surgubbar är ni allihop.Pälle skrev:? Moget beteende?Neifelheim skrev:bara för o vara riktigt jävlig nu då. slänger skiten. heppåer
ät lite smör vettja. <!-- </EdIndex> --></div>Ola Norman skrev:Jeg lese mesteparten, men gjør ikke så mange innlegg men nå finner jeg det vanskelig å motstå å lage et innlegg.
Du Nejfeligen, er det feil igjen.
Har du ikke sluttet å være på forumet, i alle fall, har du lovet det flere ganger. Hvorfor ikke stå opp for det du sier og legge det ned for godt.
ät lite smör vettja. <!-- </EdIndex> --></div>Ola Norman skrev:Jeg lese mesteparten, men gjør ikke så mange innlegg men nå finner jeg det vanskelig å motstå å lage et innlegg.
Du Nejfeligen, er det feil igjen.
Har du ikke sluttet å være på forumet, i alle fall, har du lovet det flere ganger. Hvorfor ikke stå opp for det du sier og legge det ned for godt.