<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mmm... många av dessa moppeannonser skulle i dag väcka ett ramaskri från kvinnorörelsen...
Men skit i det nu, trevliga bilder var det i alla fall. <!-- </EdIndex> --></div>
Det finns alltid en bättre metod
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ramaskri, ja och varför det då? Kan inte en kvinna få vara kvinnlig och en man manlig, fattar mig inte på det her med jämlikhet. Ska alla var sammadana eller. Naturligtvis ska en man o en kvinna vara lika värda och kunna göra samma saker men båda i ett förhållande kan inte ha samma roll. Det är därför så många förhållanden spricker idag. <!-- </EdIndex> --></div>
volvomannen skrev:Ramaskri, ja och varför det då? Kan inte en kvinna få vara kvinnlig och en man manlig, fattar mig inte på det her med jämlikhet. Ska alla var sammadana eller. Naturligtvis ska en man o en kvinna vara lika värda och kunna göra samma saker men båda i ett förhållande kan inte ha samma roll. Det är därför så många förhållanden spricker idag.
Okej är det därför Doktor Phil <!-- </EdIndex> --></div>
volvomannen skrev:Ramaskri, ja och varför det då? Kan inte en kvinna få vara kvinnlig och en man manlig, fattar mig inte på det her med jämlikhet. Ska alla var sammadana eller. Naturligtvis ska en man o en kvinna vara lika värda och kunna göra samma saker men båda i ett förhållande kan inte ha samma roll. Det är därför så många förhållanden spricker idag.