SachsMekarn skrev:Är det någon som köpt fälgbanor från Norscand? Är det sådanna som rostar efter ett år?
Nej,efter en dag om du inte torkar av dom när du ställer in moppen.
Jaha, då har man återigen gjort bort sig. Har ju nyss fått hem 2 st från dom.
Jag har ju förut köpt skenor av K-J och dom är inte bruna än i alla fall. <!-- </EdIndex> --></div>
SachsMekarn skrev:Är det någon som köpt fälgbanor från Norscand? Är det sådanna som rostar efter ett år?
Jag har ju förut köpt skenor av K-J och dom är inte bruna än i alla fall.
Du kan ju lämna tillbaka dom om det inte är försent <!-- </EdIndex> --></div>
Jag har ju förut köpt skenor av K-J och dom är inte bruna än i alla fall.
Kallas ju "Patina" Hasse <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->F-n också ligger däckad i sängen med 38,7 i feber. Den där j.vla rosfebern har slagit ut igen
Nu ska man ligga med benen högt och käka penecillin i 10 dagar
Och vi som har "biltemarallyt" på lördag <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du vet Braxen, "mera bruk i baljan" här hoppar inga tandlösa skrivbordsunderlägg över vida prärien. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller med Cobra, hällre äter jag mask, samma sak kom jag på ju
Okej hällre kör jag en PUCH , NÄ FAN HIT MED SVAMPEN <!-- </EdIndex> --></div>
Braxmatte skrev:F-n också ligger däckad i sängen med 38,7 i feber. Den där j.vla rosfebern har slagit ut igen
Och vi som har "biltemarallyt" på lördag
har själv råkat ut för det där eländet några gånger... så jag lider med dig Braxen...men krya på dig.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Braxmatte skrev:F-n också ligger däckad i sängen med 38,7 i feber. Den där j.vla rosfebern har slagit ut igen
krya på dig Matte! vill minnas att du hade ngt liknande helvete i fjol då du vart sängliggande en tid med medicin. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
krya på dig Matte! vill minnas att du hade ngt liknande helvete i fjol då du vart sängliggande en tid med medicin.
Japp same shit
men sist tog inte första kuren så jag låg i 3 veckor
Nu fick jag en dunderkur på en gång hoppas det tar bättre nu <!-- </EdIndex> --></div>
krya på dig Matte! vill minnas att du hade ngt liknande helvete i fjol då du vart sängliggande en tid med medicin.
Japp same shit
men sist tog inte första kuren så jag låg i 3 veckor
Nu fick jag en dunderkur på en gång hoppas det tar bättre nu
ja nu hoppas vi på att du kurerar dig snabbare än 3 veckor. inge vidare o sjukskriva sig o massa skit. o man orkar ju inget heller. hoppas ert rally blir lyckat te helgen. sj ska ja nog köra kvällsrally på fredag om vädret e ok. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248