Mellstaträffen 2012
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vore tacksam för det turbouffe..
vill ogärna vara med på bild på en plats jag själv inte är inne surfar..kommer ju aldrig i mitt liv att vara ute på facebook..
<!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Sådana där påhopp ska ingen behöva ta! Varken på eller utanför nätet... Som sagt, året är 2012 och man blir förvånad över att sådana uttalanden fortfarande dyker upp. Jag är inte så speciellt heterosexuell, och även jag blir ganska illa berörd när jag ser sådant

Mustang "Mean´n´green" custom
Puch Dakota -69
Puch Alabama -75
Puch MotoCross -65
Victoria Vicky MS50 -54
Victoria FM38
Crescent raket 1149 -62
MonarPuch
Honda MT5
Crescent raket 1163
Vicky EM50 HPD
Fram-King -58 lr nåt?
Puch Dakota -69
Puch Alabama -75
Puch MotoCross -65
Victoria Vicky MS50 -54
Victoria FM38
Crescent raket 1149 -62
MonarPuch
Honda MT5
Crescent raket 1163
Vicky EM50 HPD
Fram-King -58 lr nåt?
för att förtydliga för dom som inte förstår...jag är helt enkelt inte intresserad av eländet..Patrik skrev:Är det farligt tro ?Raketaren skrev:kommer ju aldrig i mitt liv att vara ute på facebook..

Elände blir det bara om du blir beroende av det, du kanske är rädd för å trilla dit om du kikar in på FB ?
Själv så sitter jag väldigt sällan på FB å scrollar ner för för å se vilka som legat vakna under pga av katter eller barn å allt vad de gnäller över.
Däremot lägger jag gärna in och annan bild själv från div. mopedutflykter eller annat motorrelaterat, även div. andra bilder som blir lite kontrast till alla de bilder andra laddar upp på turkiska paraplydrinkar, fynd från Ullared eller vad som grillas läggar jag gärna in.

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:
för att förtydliga för dom som inte förstår...jag är helt enkelt inte intresserad av eländet..
Elände blir det bara om du blir beroende av det, du kanske är rädd för å trilla dit om du kikar in på FB ?

Själv så sitter jag väldigt sällan på FB å scrollar ner för för å se vilka som legat vakna under pga av katter eller barn å allt vad de gnäller över.
Däremot lägger jag gärna in och annan bild själv från div. mopedutflykter eller annat motorrelaterat, även div. andra bilder som blir lite kontrast till alla de bilder andra laddar upp på turkiska paraplydrinkar, fynd från Ullared eller vad som grillas läggar jag gärna in.

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Helt rätt
Halvars skrev:Har heller inte förstått det där med FB, vill jag någon något så ringer jag.
Helt rätt

känns ju kanonbra...särskilt eftersom man helt saknar intresse för FB själv..
Tackar Turbouffe...turbouffe skrev:Tagit bort bilden nu.

är det fler på fotona så är det ju ok..men det kortet som turbouffe lade ut var det bara jag på dessutom var det kommenterat med en riktigt dålig kommentar av Tompa..gruppfoton från moppeträffarna gör mindre..det är som du säger sånt man får räkna med...
Peppe^ skrev:Du är med på fler fb kort kan jag ju säga, kanske inte bara med dig på men det får man nog räkna med när man är på en stor moppeträff...
är det fler på fotona så är det ju ok..men det kortet som turbouffe lade ut var det bara jag på dessutom var det kommenterat med en riktigt dålig kommentar av Tompa..gruppfoton från moppeträffarna gör mindre..det är som du säger sånt man får räkna med...