<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det någon som har en aning om hur pluggen sitter fast i insuget på en NSU-motor? Aluminiumcylinder med hårdförkromat lopp och ingen svets eller liknande syns någonstans runt pluggen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ingjuten vid tillverkning, man kan bearbeta på sidan av strypningen och sedan pilla bort den hårda delen. gå bara inte för högt upp. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Annars så fanns det ju en ostrypt 2hk cylinder på bl.a Nsu quickly. Kanske något som skulle vara värt att satsa på? <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:ingjuten vid tillverkning, man kan bearbeta på sidan av strypningen och sedan pilla bort den hårda delen. gå bara inte för högt upp.
Jasså är det så illa, jaja då blir det jobb
Tack för upplysningen <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tog mej i kragen och jobbade med pluggen förra helgen, tror ni jag svor några ramsor innan jag var klar
Dremmeln var så varm så jag fick använda handskar på slutet och hur många diamantslipstift det gick åt ska vi inte tala om.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jodå ingen fara på taket, jag har en orörd orginalcylinder också och såna finns det ganska gott om (än så länge) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jordfräscylindrarna är på ca 4 kusar
har en sån monterad på en moppe och den går helt okej!
är väl från 1974 står det på motorbrickan... <!-- </EdIndex> --></div>