Helvete, igen...Braxmatte skrev:
vi får se hur många som kommer imål...

Inte samma moppe denna gång. Nu var det Z-typen som bråkade!zappafan skrev:Nöp den nu åxå?
Den som biter efter mycket, mister ofta hela stycket...fatchance skrev:Inte samma moppe denna gång. Nu var det Z-typen som bråkade!zappafan skrev:Nöp den nu åxå?
Lite tight med tid till att kolla ordentligt. Kräftskiva på gång kl 18.00
(måste lossa på motorfästena för att få bort cylindern)
Men jag har lättat på cyllen och problemet verkar vara längre ner.
Antingen ramlager eller vevlager, tyvärr...
Råkade jaga 70-80 kubikare igen...
Återkommer i frågan!
Sorry att jag triggade upp tempot där med min urvevning!fatchance skrev:Inte samma moppe denna gång. Nu var det Z-typen som bråkade!zappafan skrev:Nöp den nu åxå?
Lite tight med tid till att kolla ordentligt. Kräftskiva på gång kl 18.00
(måste lossa på motorfästena för att få bort cylindern)
Men jag har lättat på cyllen och problemet verkar vara längre ner.
Antingen ramlager eller vevlager, tyvärr...
Råkade jaga 70-80 kubikare igen...
Återkommer i frågan!
Kom åt den i ivern vid 14 tusen rpm .Gemenskapen va det då inget fel på !! i dag trivdes den ,hade gps i innerfickan ,123 kmh på en trevlig raksträcka med varvig cross drevning.Conrad Engström skrev:Roligt hade vi och saknade Stefan. Det gick undan på smala kurviga asfaltsvägar.
Jag blev posetivt överraskad av min 1209 spesial. Ett fantastiskt chassi att åka fort med.
Ibland stannade Mats T s moppe (den rappa Sachsen) Då hade han slagit av tändningen. Förmodligen för att ha lite sosial gemenskap
Var det med den två växlade?Mats T skrev:Kom åt den i ivern vid 14 tusen rpm .Gemenskapen va det då inget fel på !! i dag trivdes den ,hade gps i innerfickan ,123 kmh på en trevlig raksträcka med varvig cross drevning.Conrad Engström skrev:Roligt hade vi och saknade Stefan. Det gick undan på smala kurviga asfaltsvägar.
Jag blev posetivt överraskad av min 1209 spesial. Ett fantastiskt chassi att åka fort med.
Ibland stannade Mats T s moppe (den rappa Sachsen) Då hade han slagit av tändningen. Förmodligen för att ha lite sosial gemenskap
Och Conrad kör som det vore TT lopp![]()
![]()
Nej den två petade behöver kraftig service !SachsMekarn skrev:Var det med den två växlade?Mats T skrev:Kom åt den i ivern vid 14 tusen rpm .Gemenskapen va det då inget fel på !! i dag trivdes den ,hade gps i innerfickan ,123 kmh på en trevlig raksträcka med varvig cross drevning.Conrad Engström skrev:Roligt hade vi och saknade Stefan. Det gick undan på smala kurviga asfaltsvägar.
Och Conrad kör som det vore TT lopp![]()
![]()