Hördudu Peterpeter/gbg skrev:tre styck ilomotorer säljes,
en är en nos, aldrig körd!
dom andra funkar helt okej
dom med,
säljes billigt+frakt
Hur kan du veta att den som är nos fungerar den är ju aldrig körd

Hördudu Peterpeter/gbg skrev:tre styck ilomotorer säljes,
dom med,
säljes billigt+frakt
Spara pengarna du så kanske det dyker upp en JLO från mig. Har många nu.disktant skrev:Synd att man inte ens fick chansen att lägga ett bud
men o andra sidan så sparar jag ju pengarna
Jag har väl aldrig (tror jag) anklagat dig för något, du som är en sån just killeBraxmatte skrev:Och mej anklagar dom så fort en bild är lite suddig att jag luras och här ljugs det och fuskas hej vilt
jag könner mig orättvist behandlad...
Och jag har väl aldrig skrivit nåt som ska tas på fullt allvarpangerva skrev:Jag har väl aldrig (tror jag) anklagat dig för något, du som är en sån just killeBraxmatte skrev:Och mej anklagar dom så fort en bild är lite suddig att jag luras och här ljugs det och fuskas hej vilt
Jag älskar dina bilder!
Braxmatte skrev:Och jag har väl aldrig skrivit nåt som ska tas på fullt allvarpangerva skrev:Jag har väl aldrig (tror jag) anklagat dig för något, du som är en sån just killeBraxmatte skrev:Och mej anklagar dom så fort en bild är lite suddig att jag luras och här ljugs det och fuskas hej vilt
Jag älskar dina bilder!
Den här veckan blir det nog mycke tok för jag är tvungen att ligga i sängen fast jag känner mig frisk, måste hålla humöret uppe
Jo då Mats, detta är allvarBraxmatte skrev:Och jag har väl aldrig skrivit nåt som ska tas på fullt allvarpangerva skrev:Jag har väl aldrig (tror jag) anklagat dig för något, du som är en sån just killeBraxmatte skrev:Och mej anklagar dom så fort en bild är lite suddig att jag luras och här ljugs det och fuskas hej vilt
Jag älskar dina bilder!
Den här veckan blir det nog mycke tok för jag är tvungen att ligga i sängen fast jag känner mig frisk, måste hålla humöret uppe
ja nog e de drag i spisen alltid!! <!-- </EdIndex> --></div>Lasse väss skrev:Jo då Mats, detta är allvarBraxmatte skrev:Och jag har väl aldrig skrivit nåt som ska tas på fullt allvarpangerva skrev:Jag har väl aldrig (tror jag) anklagat dig för något, du som är en sån just killeBraxmatte skrev:Och mej anklagar dom så fort en bild är lite suddig att jag luras och här ljugs det och fuskas hej vilt
Jag älskar dina bilder!
http://www.youtube.com/watch?v=_5FUQ9dFPzE
????Braxmatte skrev:Hördudu Peterpeter/gbg skrev:tre styck ilomotorer säljes,
dom med,
säljes billigt+frakt
Hur kan du veta att den som är nos fungerar den är ju aldrig körd![]()
Hur mår 50 år gamla remmar & packboxar ?peter/gbg skrev:????Braxmatte skrev:Hördudu Peterpeter/gbg skrev:tre styck ilomotorer säljes,
dom med,
säljes billigt+frakt
Hur kan du veta att den som är nos fungerar den är ju aldrig körd![]()
jaa du en motor som är att jämställa med ny borde väl funka rätt bra eller???
han som köpte dom verkade rätt nöjd i varje fall